Sretan sam nasljednik velike imovine u Zagrebu, ali malo mi to znači. Zbog svojih sam nekretnina stalno po sudovima - kaže nam na početku razgovora Bernard Rošić, nasljednik nekih od najznačajnijih donjogradskih nekretnina.
O tajanstvenom 39-godišnjaku dosad se se pisalo samo kao o nasljedniku zbirke Rošić, jedne od najvažnijih europskih kolekcija umjetnina.
Imao je tek 11 kad su mu pripala djela poput Rembrandtovih bakropisa “Izgubljen sin” i “Mlada žena sa šeširom”, Canalettova “Veduta Venecije” i “Žena na divanu u interijeru” Maxa Liebermanna, što su tek djelići neviđene zbirke krcate remek-djelima, barokno crkveno blago, namještaj, raspela i, jasno, komadi pivotalnih hrvatskih autora poput Bukovca, Babića, Becića i Meštrovića. U svom prvom javnom ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....