STIGLA I ISPRIKA

Uberovci u Zagrebu odbijaju putnike s karticama: ‘Mi smo Balkanci i ne znamo dati napojnice‘

Vozači zovu putnike i mole ih da otkažu vožnju ako ne misle platiti u gotovini, iz tvrtke kažu da vozače zovu na razgovore
 Tomislav Kristo/Cropix

Vaša vožnja je otkazana. Korisnici Ubera sve češće u zadnje vrijeme primaju obavijesti ovog sadržaja kad naručuju vožnju koju žele platiti karticom. A to se toliko često ponavlja da je tvrtka poslala e- mail isprike svojim korisnicima, jer su zatrpani pritužbama putnika. Vozači nam vožnje odbijaju ili otkazuju jer želimo platiti karticom, tvrde.

Što se događa? Pitali smo vozače, ali samu tvrtku Uber da razjasni zašto je gotovina odjednom postala jedino sredstvo plaćanja vožnji.

image
Marko Todorov/Cropix

- Balkanci jednostavno nisu navikli na ostavljanje bakše preko kartice kao što to rade stranci. Ako jedna vožnja košta 35 kuna, velika je vjerojatnost da će nam bakša biti 5 kuna ako putnik plaća u kešu. To nam je u kulturi i glavni je razlog zašto vozači preferiraju plaćanje gotovinom nad onim preko kartice, objašnjava nam mladi Uber vozač Karlo Lalić (22) perspektivu samih vozača.

- Drugi razlog je zapravo logičan, mnogim vozačima novac je potreban odmah, a kod naplaćivanja karticom to zna potrajati i do tjedan dana, kaže i napominje kako ovdje ljudi baš i ne vjeruju karticama.

image
Dragan Matic/Cropix

Luki, koji vodi Instagram profil 'Uber za posebne potrebe', svejedno je kako će mu netko platiti, jer kako kaže, boji se odbijati vožnje jer si tako može nanizati loš rejting koji onda svakako nije dobar za buduće vožnje. A upravo zbog lošeg rejtinga neće moći ni dobiti nove vožnje. On tvrdi kako Uberovci od svoje firme ne dobivaju manje novca, što neki korisnici na društvenim mrežama navode kao razlog takvog ponašanja vozača.

Upitali smo i Uber da nam objasni postupke vozača zbog kojih putnici ostaju nezadovoljni njihovom uslugom.

- Primijetili smo da nam povećani broj korisnika prijavljuje kako ih vozači kontaktiraju i traže da otkažu vožnje ako nisu plaćene u gotovini. Uber omogućuje svim partnerima vozačima da sami odaberu vožnje koje žele voziti te nam je žao ako su korisnici iskusili bilo kakve neugodnosti prilikom naručivanja Uber vožnje, odgovaraju iz kompanije.

image
Tomislav Kristo/Cropix

Nadalje, iz Ubera pozivaju sve korisnike koji smatraju da im je neopravdano naplaćena otkazna naknada da im se jave i prijave što se dogodilo putem aplikacije.

O sankcijama nisu htjeli govoriti. Tvrde kako svaki korisnik dobiva naknadu od 13 kuna za sljedeću vožnju u slučaju da mu vožnju otkaže vozač. Iako nam Uber nije želio dati pristup brojki prijava vozača, poručuju kako prate broj otkazanih vožnji, a svakog vozača koji dobije žalbu pozivaju na razgovor na temelju kojega reagiraju i odlučuju o daljnjoj suradnji.

Ako imate gradsku priču, javite se na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. listopad 2021 01:59