HUMANOST

Ulične svjetiljke postale su digitalne, građani su već uplatili 30.000 kuna

Prodaja časopisa podrazumijeva direktni kontakt i nismo mogli riskirati, kaže Dunja Osojnak Marinović
Dunja Osojnak Marinović, urednica Uličnih svjetiljki
 Matija Djanješić / CROPIX
Prodaja časopisa podrazumijeva direktni kontakt i nismo mogli riskirati, kaže Dunja Osojnak Marinović

Iako trgovine hranom u shopping centrima nisu zatvorene, već s prvim setom mjera nestali su ljudi koje smo ispred njih redovito viđali, kao i oni koje smo viđali na gradskim šetnicama, koji su nam, diskretno i nenametljivo, nudili svoj časopis. Riječ je o prodavačima Uličnih svjetiljki, kolporterima kojima je taj posao spas u teškim egzistencijalnim situacijama u kojima se nalaze.

Kako nam govori Dunja Osojnak Marinović, nova glavna urednica Uličnih svjetiljki, prvi put u 13 godina, od kada izlazi, časopis je povučen iz prodaje.

Učinili smo to sredinom ožujka, zbog zdravlja naših prodavača i kupaca. Imamo ukupno 35 prodavača, iz Rijeke, Zagreba, Zadra, Varaždina i Pule, i u velikoj većini radi se o ljudima ugroženog zdravlja, koji spadaju u rizičnu skupinu.

Prodaja ča...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 11:52