- Mojoj majci, koja ima 82 godine, serviser bojlera je neki dan odnio gotovo čitavu mirovinu. Bojler je star samo 2,5 godine, a serviser joj je naplatio 550 eura i rekao joj cijenu tek kada je skoro završio s poslom. Čovjek je uzeo novac i više mi se nije htio javiti na telefon, a kada sam mu poslao poruku da će završiti u medijima, počeo mi je prijetiti odvjetnicima, ispričao nam je Zagrepčanin Goran M..
Trebao je to biti prvi, redoviti servis novijeg bojlera koji je u tom trenutku, tvrde, radio ispravno. Majka našeg sugovornika za pomoć se obratila susjedu koji joj je dao kontakt firme Elektroinstal, a na vrata joj je došao jedan od vlasnika.
Mijenjao ispravne djelove?
- Ušao je i počeo čistiti, zamijenio je par dijelova i rekao da to košta 550 eura s PDV-om. Mama mu je rekla da ne zna ima li toliko novca i dodala je neka poruči vlasniku da je skup, na što joj je on odgovorio da je on vlasnik. Poslije me nazvala tužna što joj je uzeo skoro cijelu mirovinu, a bojler je star samo 2,5 godine, priča nam Goran M.
Za popravak plinskog uređaja, odnosno zamjenu plinskog odzračnog čepića, serviser Elektroinstala je zaračunao 150 eura. Još 200 eura naplatio je zamjenu elektrode paljenja, te na kraju 200 eura za redoviti servis.
- Ja sam se kasnije javio jednom drugom serviseru i pokazao mu dijelove koje je ovaj zamijenio. Rekao mi je da su dijelovi koje je izvadio bili sto posto ispravni i da ih je zamijenio neoriginalnim dijelovima, koji nemaju potpis Vaillanta. Također mi je rekao da je upoznat s načinom na koji ovi serviseri operiraju, dodaje naš sugovornik.
Jutarnji list također se obratio jednom ovlaštenom serviseru koji nam je rekao da je standardna cijena za uslugu navedenu na računu oko 160 eura. Dodao je i da je problem što cijene nisu regulirane, pa svaki serviser ima pravo na formiranje cijena kako mu se prohtije, baš kao što je slučaj i s taksistima.
Komentirao ih i Vaillant
Iako se Elektroinstal na svojim stranicama reklamira kao ovlašteni servis, ipak nisu ovlašteni kod proizvođača Vaillant, čiji su bojler u ovom slučaju servisirali. Na firmu Elektroinstal u dva su se navrata osvrnuli iz Vaillantova servisa, nakon što su od klijenata Elektroinstala dobili nekoliko negativnih recenzija na svojoj stranici misleći da se radi o servisu koji je ovlašten kod njih. U dvije recenzije koje su dostupne na njihovoj stranici žalili su se na neopravdano visoke cijene koje nisu bile najavljene na početku rada servisera.
- Žao nam je što ste imali ovakvo negativno iskustvo, no želimo istaknuti kako obrt Elektroinstal, koji je izvodio navedene radove, NIJE dio ugovorne mreže Vaillant ovlaštenih servisera. Kako je navedeno i budući da obrt Elektroinstal nije ugovorno povezan s društvom Vaillant, nažalost, ne možemo poduzeti daljnje radnje u vezi izvedenih i naplaćenih radova niti utjecati na isto.
Ukoliko imate bilo kakvih prigovora na izvršene usluge ili smatrate da su vam povrijeđena određena prava ili su određenim postupanjem prekršene propisane zakonske odredbe, savjetujemo vam da se obratite nadležnim državnim institucijama koje mogu poduzeti odgovarajuće korake u svrhu zaštite vaših prava, odgovorili su na recenzije iz Vaillanta.
Odgovor Elektroinstala
Jutarnji list je kontaktirao Elektroinstal radi komentara na situaciju te kako bi nam pojasnili što znači da su ovlašteni servis. Iako se pojam "ovlašteni servis" u ugovorima između proizvođača i servisa te ugovorima o jamstvima koristi upravo kako bi označio službeno odobrenje proizvođača nekom servisu da obavlja popravke, održavanje i prodaju originalnih dijelova za taj brend, iz Elektroinstala su ponudili potpuno drugačije objašnjenje.
- Zahvaljujemo na vašem upitu. Drago nam je što možemo pojasniti situaciju. Kao prvo, želim naglasiti da smo neovisni servis s tradicijom duljom od 30 godina, tijekom koje smo servisirali na desetke tisuća uređaja i posjetili brojne domove. Naš status ovlaštenog servisa odnosi se na ovlaštenja koja imamo od nadležnih državnih tijela za servis plinskih uređaja. Na našim stranicama transparentno navodimo sve informacije o našem poslovanju i ovlaštenjima koja posjedujemo.
Što se tiče pitanja o cijenama, one su uvijek jasno definirane u ponudi koju klijent dobije unaprijed i na temelju koje donosi odluku. Smatramo da tako osiguravamo potpunu transparentnost i kvalitetu usluge.
Radove izvodimo u skladu s pravilima struke, a sve zamijenjene dijelove ostavljamo strankama kako bi imale potpun uvid i sigurnost u kvalitetu obavljenog posla. Želimo naglasiti i da se spomenuta stranka nije obratila pismenim putem radi rješavanja eventualne reklamacije i iznošenja svojih želja, što je uobičajeni i transparentan način za ovakve situacije. Mi smo uvijek otvoreni za korektnu komunikaciju i rješavanje nesuglasica na profesionalan način.
U prilogu dostavljamo i potpisanu dokumentaciju od stranke, rekli su i poslali nam račun na kojem stoji potpis umirovljenice čijem nam se sin obratio.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....