ZAPALILI MREŽE

Vidite li što nije u redu s ovim plakatom? Svi se ludo zafrkavaju zbog greške na njemu, autor uvjerava: ‘Nije tipfeler!‘

Doseg na internetu skočio nam je za 1300%, tako da unatoč negativnoj reakciji malih kupaca, ovo je jako dobro za biznis, kažu tvorci

Zgrada na uglu Horvaćanske sa gigantskim plakatom na njoj

 Dorotea Kos

- To vam je kao da ja idem u Split, a vi me greškom pošaljete u Šibenik, slikovito nam kroz smijeh opisuje Nikola Princip, stanar Knežije dok pokazuje na golemi plakat na zgradi visokoj tridesetak metara na uglu Horvaćanske i Selske u Zagrebu. A sve zbog golemog plakata tvrtke "PEX nekretnine" na njoj. Čini se, naime, da im se potkrao tipfeler pa tako na njemu stoji: "Tražimo stanove u vašem kvratu". Kvrat umjesto kvarta, nije trebalo dugo a da se fotografije plakata počnu dijeliti društvenim mrežama gdje izazivaju smijeh i svakojake komentare.

- Onaj koji je to pisal, taj je odgovoran. Nepismen čovjek, rekli bi, govori nam kroz smijeh Nikola koji živi u susjednoj zgradi pa ispije ostatak svoje bevande dok sjedi u kafiću.

- Pazite, to je zgrada visoka 30 metara. Svatko će pogledati i na tim velikim slovima uočiti veliku grešku, zaključuje.

Dok su neki građani prolazili niti ne obraćajući pozornost na plakat, Maja Šilobodec pronalazila je opravdanja za pogrešku.

- Rekla bih da se radi o tipfeleru, to je previd koji se može dogoditi. Ali, možda su ciljano stavili s pogreškom da netko primijeti. Kad je već tako veliki pano, pa ne bi toliko pogriješili, izjavila je u nedoumici.

image
Dorotea Kos/Dorotea Kos

Kako bismo saznali o čemu je točno riječ, stupili smo u kontakt s direktorom agencije Spread koja je osmislila plakat, Hrvojem Anićem.

- Ideja je bila da napravimo nešto drugačije što će privući pažnju ljudi, koji su zatrpani mnogobrojnim oglasima i reklamama, te ih ujedno i nasmijati.

Pojašnjava kako se ne radi o tipfeleru.

- Trošak produkcije tog platna je toliki da si ne možeš dozvoliti tiskarsku pogrešku, te dodaje kako se ovim plakatom testiralo tržište.

- Reach na web stranici i na Instagram profilu skočio je za 1300%, tako da za sad, kako god to bila negativna reakcija u očima malih kupaca, jako je pozitivna u očima biznisa.

Anić kaže kako je kampanja tek u počecima, da se s daljnjim zakupom vanjskog oglašavanja ide idući tjedan, a da se s pravom kampanjom započinje u rujnu.

image
Dorotea Kos/Dorotea Kos

- U nastavku kampanje ćemo cijelo vrijeme okretati riječi. I sigurno će se javiti profesorica hrvatskog s fakulteta ili profesor marketinga koji će reći da se tako ne radi i da to nije marketing, ali čim se oni jave, u pozitivnom ili negativnom smislu, ja sam svoj posao napravio, pojašnjava direktor agencije koja se bavi oglašavanjem na društvenim mrežama i odnosima s javnošću za PEX nekretnine.

Fotografiju oglasa u kojem se traže stanovi u "kvratu" može se pronaći u brojnim grupama poput Tijedan polu pismenosti te Zagreb te zove društvene mreže Facebook čiji korisnici već tjednima zbijaju šale. "Tiskao neki šta je dobio posao preko veze", "Jesu našli?", "Hrvatska uhljebska komora", "Koliko dođe kvarat stana?", "Klonite se vi mog kvrata!" te "Recite kaj hoćete, ali reklama se povlači po društvenim mrežama već danima" samo su neki od komentara na fotografiju.


Ako imate gradsku priču ili informaciju javite nam se na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. travanj 2024 04:24