ZAGREB - Četiri godine gradnje i između 600 milijuna i 1,1 milijarda eura bit će potrebno za gradnju 22,7 kilometara lake gradske željeznice u gradu Zagrebu.
Riječ je o spoju nadzemne i podzemne željeznice kojom bi se, po uzoru na mnogobrojne europske gradove, barem dijelom pokušao riješiti prometni kaos u gradu Zagrebu. Rečeno je to na Tribini grada Zagreba za predstavljanja studije Fakulteta prometnih znanosti o realizaciji podzemno-nadzemnog tračničkog (PNT) sustava.
Riječ je o trećem kapitalnom projektu gradonačelnika Milana Bandića koji je predstavljen nakon projekta tunel kroz Medvednicu i sjeverne tangente. Svi ti projekti, uz izdizanje gradske željezničke pruge, koji će uskoro biti javno predstavljen, trebali bi, prema tvrdnjama gradonačelnika, u potpunosti riješiti pr...
Riječ je o spoju nadzemne i podzemne željeznice kojom bi se, po uzoru na mnogobrojne europske gradove, barem dijelom pokušao riješiti prometni kaos u gradu Zagrebu. Rečeno je to na Tribini grada Zagreba za predstavljanja studije Fakulteta prometnih znanosti o realizaciji podzemno-nadzemnog tračničkog (PNT) sustava.
Riječ je o trećem kapitalnom projektu gradonačelnika Milana Bandića koji je predstavljen nakon projekta tunel kroz Medvednicu i sjeverne tangente. Svi ti projekti, uz izdizanje gradske željezničke pruge, koji će uskoro biti javno predstavljen, trebali bi, prema tvrdnjama gradonačelnika, u potpunosti riješiti pr...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....