Predviđa se da će ZET ovu godinu završiti s minusom od 300 milijuna kuna. Ne povise li se cijene prijevoza, ukinut će se neke tramvajske linije, a one koje ostanu vozit će rjeđe.
Ne isplati li gradonačelnik Milan Bandić zaostala dugovanja ZET-u u iznosu od čak 890 milijuna kuna, 4390 radnika moglo bi ostati bez plaća. Bude li ZET i dalje rak-rana Zagrebačkog holdinga, megatvrtka od 13.200 zaposlenika naći će se pred financijskim slomom.
Istina je na pola puta
Je li Bandić jedini krivac za alarmantnu situaciju u ZET-u? Je li zaista samo njegova megalomanija - kupovanje niskopodnih tramvaja i uvođenje besplatnog prijevoza za učenike i studente - dovela gradsku tvrtku s najviše zaposlenika na rub propasti?
Istina je, kao i uvijek, negdje na pola puta.
Naime, velik dio odgovorno...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....