DRŽAVA PRODAJE PROJEKT VELJKA BARBIERIJA

‘ACY je u Jugoslaviji bio mega uspješan jer ga je Commodore ustrojio kao vojnu organizaciju, a hrvatski političari vodili su državnu bitku za ACI bez Barbierija: hoćemo li uskoro brodove vezati u turskim marinama?’

Premijer Milanović najavio je prodaju državnog lanca marina ACI, a o intrigantnom osnivaču te tvrtke i okolnostima u kojima je nastala piše jedan od ljudi koji su sudjelovali u njezinu stvaranju
 Karmen Mrkić
Premijer Milanović najavio je prodaju državnog lanca marina ACI, a o intrigantnom osnivaču te tvrtke i okolnostima u kojima je nastala piše jedan od ljudi koji su sudjelovali u njezinu stvaranju

Nedjelja, 1. srpnja 1990. Velika fešta u Ičićima. Otvara se novosagrađena ekskluzivna ACY marina Opatija, 18. u lancu koji ujedno bilježi sedmi rođendan. Osamnaest suvremenih luka nautičkog turizma na 18 najatraktivnijih mjesta duž cijelog hrvatskog Jadrana sagrađeno je i odmah stalo na vlastite noge - za samo sedam godina. U lancu ih je zapravo 19, kad se pribroji i ona priključena - ACY marina Dubrovnik u Komolcu. I još k tome, mladi ACY je u prethodnoj godini ostvario prihod od 83 milijuna maraka, od čega je 13 milijuna dobit. Doista, veliki razlog za ovo slavlje. Tu su zajedno predstavnici nove Hrvatske i još uvijek žive Jugoslavije: Ante Marković, predsjednik SIV-a, Budimir Lončar, ministar vanjskih poslova SFRJ, Stipe Mesić, prvi premijer nove Hrvatske… Nestrpljiv...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 19:30