VOZNI NERED

Dok se cijela Europa vozi vlakovima, kod nas ih nema ni za liniju Split - Perković

 Nikola Vilić/Cropix

Jesmo li građani drugoga reda? - pita se u pismu našoj redakciji jedan od onih ljudi koji se svakog jutra na posao vozio vlakom na liniji od Perkovića do Splita i tako natrag, ali je posljednjih dana osuđen na "truckanje" autobusom na istoj relaciji.

Naš čitatelj opravdano je nezadovoljan što se svi putnici, umjesto uobičajenom željezničkom prugom, sada moraju voziti autobusom pa se prekrcavaju u vlak prema Zagori tek na stanici u Kaštel Starome.

– Svakodnevno ovisimo o toj liniji kojom putujemo na posao i s posla, kao i učenici do svojih škola u Splitu, jer nam je to najbrži i najprofitabilniji način prijevoza, a zadnjih dana "Hrvatske željeznice" (HŽ) tramakavaju nas autobusima s prelaskom na vlak u Kaštel Starom.

Znamo da nikakvog remonta niti radova na spomenutoj dionici pruge nema, a budući da svakodnevno prolazimo kroz kolodvor u Solinu, vidimo da "naši" vlakovi stoje parkirani. Pokušali smo kao redoviti putnici dobiti nekakav odgovor od HŽ-a o tome što se događa, ali nije bilo nikakvog uspjeha – veli naš čitatelj (podaci poznati redakciji), zamolivši za pomoć našu medijsku kuću u rješavanju situacije u korist svih onih kojima ova željeznička linija puno znači u svakodnevnom životu.

Zašto umjesto vlakova voze autobusi i što se to događa "zadnjim" putnicima na našim dalmatinskim prugama, pokušali smo doznati u tvrtki "HŽ Putnički prijevoz" (HŽPP).

– Prije svega, ispričavamo se putnicima zbog kašnjenja autobusa koji umjesto vlakova voze na relaciji Perković - Kaštel Stari - Perković – odgovorila je na naše pitanje Ivana Ćubelić, koordinatorica za odnose s javnošću u spomenutoj državnoj prijevozničkoj tvrtki.

– S obzirom na nedostatak dizelskih motornih vlakova na području splitske regionalne jedinice HŽPP-a, od 20. listopada vlakovi na relaciji Kaštel Stari - Perković - Kaštel Stari zamjenjuju se autobusnim prijevozom. Autobusi na toj dionici ne mogu održavati vozno vrijeme vlaka, zbog čega se vožnja prosječno produljuje za oko 25 do 30 minuta. Kako bi se željeznički prijevoz normalizirao u što kraćem roku, stručne službe održavatelja vozila poduzimaju sve aktivnosti na otklanjanju kvarova na vozilima – poručuju iz HŽPP-a i dodaju da "poduzimaju sve kako bi se prijevoz što prije normalizirao".

Na naše pitanje o vlakovima koji su "parkirani" na kolodvoru u solinskom Svetome Kaju kažu:

– Vezano uz dio upita da putnici vide vlakove u depou, obavještavamo vas da se radi o lokomotivama tvrtki "HŽ Putnički prijevoz" i "HŽ Cargo".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. travanj 2024 16:56