bez kompromisa

Veliki trgovački lanac mijenja ponudu, na policama neće biti nekih poznatih proizvoda. Kupcima nude svoju robnu marku

 Ilustracija/Shutterstock

Zbog rastućih cijena hrane privatni potrošači se sve više okreću jeftinijim proizvodima. No, ni trgovci poput Edeke više nisu spremni prihvatiti svako povećanje cijena od strane proizvođača. S novim proizvođačima, Edeka sada dodaje nove proizvode u svoj asortiman, piše Fenix magazin.

Prošle godine došlo je do niza nesuglasica između njemačkih trgovačkih lanaca Edeke i Rewea, te poznatih proizvođača robnih marki poput Marsa, Coca Cole i Pepsi.

Optužba šefova supermarketa: Velike prehrambene tvrtke koriste inflaciju i krizu za bogaćenje.

Šef Rewea Lionel Souque rekao je u razgovoru za njemačke medije: "To su prvenstveno međunarodne multinacionalne tvrtke koje kotiraju na burzi. U ovom trenutku, mnogi pokušavaju povećati cijene daleko iznad svojih stvarnih dodatnih troškova."

Edeka i Mars bili su posebno neumoljivi u pregovorima o novim cijenama – bez rezultata mjesecima. Rezultat: Mars je prije nekoliko mjeseci prestao opskrbljivati Edeku svojim proizvodima.

Spor oko cijena ima odgovarajuće posljedice za kupce Edeke. Jer Marsovo carstvo uključuje brendove slatkiša kao što su M&M‘s, Bounty, Snickers, Twix i naravno Mars. Tu su i Wrigley‘s Extra, Airwaves i 5Gum.

Mnogi poznati brendovi hrane za životinje također pripadaju prehrambenom divu: na primjer Whiskas, Sheba, Frolic i Pedigree.

Mars je dobavljač proizvoda Ben‘s Original jela od riže i tjestenina Miracoli.

Edeka je mnoge proizvode uspjela zamijeniti proizvodima vlastite marke ili markama drugih proizvođača. Međutim, to nije bilo moguće za sve proizvode.

Mars ima dominantnu poziciju na njemačkom tržištu, posebno kada je u pitanju prodaja žvakaćih guma i hrane za kućne ljubimce. Novom suradnjom Edeka će pokušati popuniti praznine na tržištu, piše Fenix magazin.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
14. srpanj 2025 05:25