
No pasaran! - poručio je Split olinjalim fašistima i glasnogovornicima mržnje protiv vlastita naroda.
Reperski dvojac s pivskim trbusima, glazbenim ambicijama do Drine i neskrivenom pretenzijom da produkcijom desničarskog pseudognjeva s trona sutra skine ideološkog istomišljenika i neokrunjenog princa izričaja, u Splitu je uspio prodati samo 15 (slovima: petnaest) karata za svoj koncert. Mali ptić, veliki krič – rekli bi u zagrebačkoj Dubravi.
Šokirani, ostarjeli nacional-reperi lucidno su zaključili kako grad podno Marjana ne pripada njihovoj državi. Onoj u kojoj se otvoreno zaziva građanski rat i netolerancija prema svima koji se i za nijansu razlikuju od nacional-populističke matrice. Onoj u kojoj uopće ne egzistiraju sotonske opsjene poput empatije ili humanosti.Onoj u kojoj diskografske kuće ne raskidaju ugovore s izvođačima zbog promoviranja retorike zla.
„Je..n vam je grad kad samo trap cajke i jugo sranja imaju publiku, klubove i orjuna promotore, a sve normalno pljujete. Naša sućut i pozdrav iz Hrvatske”, napisali su ignorirani i poniženi manekeni mržnje na svom facebook profilu. U raspravi s fanovima Split je nazvan i jugočetničkim gradom, što su ostarjeli reperi strasno lajkali.
General Woo i Target će svoju ljetnu turneju sad sigurno uvrijeđeno prilagoditi urbanijim i profinjenijim glazbenim tržištima na kojima se bez zazora štuje populističke pozive na linč dežurnih krivaca za sva zla: Širokom Brijegu, Seonici, zavičajnim klubovima po periferiji Rosenheima i Stuttgarta...
A za sljedeći nastup u Splitu bi im, umjesto dijeljenja političkih etiketa, bilo pametnije napraviti kakav mudar i ironičan rebranding. Promijeniti ime benda, naprimjer, iz Tram 11 u Tram 15, u čast broja prodanih karata.
Komentari
0