tramvaj zvan čežnja

Za sljedeći koncert u Splitu olinjali bi reperski dvojac mogao promijeniti ime u Tram 15, u čast broja prodanih karata

 Željko Puhovski/Cropix

No pasaran! - poručio je Split olinjalim fašistima i glasnogovornicima mržnje protiv vlastita naroda.

Reperski dvojac s pivskim trbusima, glazbenim ambicijama do Drine i neskrivenom pretenzijom da produkcijom desničarskog pseudognjeva s trona sutra skine ideološkog istomišljenika i neokrunjenog princa izričaja, u Splitu je uspio prodati samo 15 (slovima: petnaest) karata za svoj koncert. Mali ptić, veliki krič – rekli bi u zagrebačkoj Dubravi.

Šokirani, ostarjeli nacional-reperi lucidno su zaključili kako grad podno Marjana ne pripada njihovoj državi. Onoj u kojoj se otvoreno zaziva građanski rat i netolerancija prema svima koji se i za nijansu razlikuju od nacional-populističke matrice. Onoj u kojoj uopće ne egzistiraju sotonske opsjene poput empatije ili humanosti.Onoj u kojoj diskografske kuće ne raskidaju ugovore s izvođačima zbog promoviranja retorike zla.

image

Panoramski pogled na Split

AFP

„Je..n vam je grad kad samo trap cajke i jugo sranja imaju publiku, klubove i orjuna promotore, a sve normalno pljujete. Naša sućut i pozdrav iz Hrvatske”, napisali su ignorirani i poniženi manekeni mržnje na svom facebook profilu. U raspravi s fanovima Split je nazvan i jugočetničkim gradom, što su ostarjeli reperi strasno lajkali.

General Woo i Target će svoju ljetnu turneju sad sigurno uvrijeđeno prilagoditi urbanijim i profinjenijim glazbenim tržištima na kojima se bez zazora štuje populističke pozive na linč dežurnih krivaca za sva zla: Širokom Brijegu, Seonici, zavičajnim klubovima po periferiji Rosenheima i Stuttgarta...

A za sljedeći nastup u Splitu bi im, umjesto dijeljenja političkih etiketa, bilo pametnije napraviti kakav mudar i ironičan rebranding. Promijeniti ime benda, naprimjer, iz Tram 11 u Tram 15, u čast broja prodanih karata.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
17. srpanj 2025 17:37