VRUĆI NOVITET

Honda Civic Type-R: Još moćniji i brži, evo detalja najbržeg auta s prednjim pogonom na svijetu

Automobil koji još uvijek drži rekord kruga na Nürburgringu postao je još potentniji, barem što se snage tiče

Honda Civic Type-R

 Honda
Automobil koji još uvijek drži rekord kruga na Nürburgringu postao je još potentniji, barem što se snage tiče

Honda je konačno otkrila sve tajne dugo očekivanog, novog Civica Type R. Automobil je službeno predstavljen prije malo više od mjesec dana, a sada su objavljene i njegove specifikacije za američko tržište.

Nova generacija bit će 9 KS snažnija od prethodnika koji se nudio na tržištu SAD-a. To je 1 KS slabije o “stare” europske verzije, no očekuje se da će i ona, kad stigne, biti snažnija i razvijati oko 330 KS.

image

Honda Civic Type-R

Honda

I u novoj generaciji za pogon će služiti Hondin 2-litreni turbomotor koji u novom Type-R-u razvija 319 KS. Automobil koji još uvijek drži rekord kruga na Nürburgringu postao je još potentniji, barem što se snage tiče.

Povećan je i maksimalni okretni moment, s 400 Nm na 420 čime je novi Type-R postao najmoćniji Hondin kompakt koji se ikada nudio na tržištu SAD-a.

image

Honda Civic Type-R

Honda

Honda je posebno poradila na turbopunjaču i načinu ka koji on pomaže prilikom razvoja snage. Snaga i moment su sada raspoloživi na širem području okretaja što motor čini iskoristivijim u svakodnevnom životu, ali i kada poželite pojuriti.

Mislili su i na izdržljivost automobila prilikom dužeg korištenja pod maksimalnim opterećenjem, primjerice na trkaćoj stazi. Iz tog razloga su povećani otvori na maski, te je građen veći hladnjak.

image

Honda Civic Type-R

Honda

Modificiran je i 6-brzinski ručni mjenjač kako bi se bolje “povezalo vozača s automobilom”. Promjene brzina su sada izravnije, a hod mjenjača još kraći.

Za 3,5 centimetara veći međuosovinski razmak omogućuje Civicu uglađeniju vožnju i veću stabilnost u svim situacijama. Proširen je i osovinski razmak kotača, za 1,9 (straga) i 2,5 centimetara (sprijeda). Osjetno su modificirani ovjes i kočnice.

image

Honda Civic Type-R

Honda

Čitav automobil je postao 2 cm duži, 1,2 cm niži i 1,5 cm širi što bi trebalo dodatno poboljšali vozne osobine. Naplatci imaju promjer od 19 cola, a gume su 2 cm šire.

Novi Civis Type-R na prvu izgleda još moćnije, a njegova europska verzija bi nas mogla još više oduševiti.

image

Honda Civic Type-R

Honda
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 22:04