
Porsche je aktualnoj 911 Carreri GTS Cabriolet dao duh 70-ih godina s posebnim modelom. Iznutra i izvana, model nazvan 911 Spirit 70 postaje ambasador najluđeg desetljeća prošlog stoljeća s tipičnim dizajnerskim značajkama iz tog doba.
Spirit 70 je treći u seriji posebnih izvedbi 911, nakon Targa 4S Heritage Design i Sport Classic. Boja osmišljena posebno za ovaj automobil zove se "Olive Neo", a uparena je sa zlatno-sivim naplatcima sa središnjom maticom koji su preuzeti iz 911 Sport Classic. Promjera su 20 inča sprijeda i 21 inč straga.
Na boji su tri pruge koje se protežu preko cijele haube i prelaze u ogroman natpis "911", slično naljepnicama za koje Porsche kaže da su se koristile 1970-ih. Tu je i jedinstvena verzija Porscheovog grba na nosu, temeljena na grbu koji je marka koristila 1963. godine. Natpis Porsche i brojevi (kupci mogu birati broj) nalaze se na vratima, no Porsche će isporučivati model i bez ovih naljepnica, po želji kupca.
Duh 70-ih je jasno prisutan i u unutrašnjosti. Središnji dijelovi sjedala i neki drugi dijelovi unutrašnjosti prekriveni su "Pascha uzorkom" koji je Porsche prvi put upotrijebio 1970-ih. Taj uzorak trebao bi nalikovati kariranoj zastavi koja se vijori na vjetru. Pascha uzorak sastoji se od kombinacije tekstila i flok pređe te je u crnoj i maslinastoj neo boji, u skladu s eksterijerom. Opcionalno i obloge armaturne ploče također mogu biti presvučene ovim materijalom.
Specijalni 911 ima i popriličnu količinu zlata na sebi i u sebi. Straga su natpis Porsche i oznaka 911 Spirit 70 pozlaćeni. Iza prednjih kotača zlato je korišteno također za oznaku "Exclusive Manufactory", a u unutrašnjosti automobila nalazi se još jedan pozlaćeni amblem 911 na armaturama.
Ispod kože 911 Spirit 70 nalazi se novi T-Hybrid pogonski sklop Carrere GTS. To znači da je 3,6-litreni šestocilindrični motor s turbopunjačem uparen s električnim motorom, za kombiniranu snagu od 541 KS i 610 Nm okretnog momenta. Snaga se prenosi na stražnje kotače putem osmerostupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom.
Porsche 911 Spirit 70 bit će ograničen na samo 1500 primjeraka. Očekuje se da će biti dostupan europskim trgovcima od ovog mjeseca., a nakon toga uslijedit će i ostala tržišta. Preporučena maloprodajna cijena je ponosnih 240.000 eura je oko 50.000 eura viša nego za normalan Carrera GTS Cabriolet i 31.000 eura viša nego za GT3.
Komentari
0