Brabus je predstavio još jednu nevjerojatnu verziju Mercedes-AMG-a G63. Novi model se zove XL 800 i dolazi s novim setom modifikacija, uključujući obnovljeni ovjes s portalnim osovinama, bodykit od karbonskih vlakana, prerađenu unutrašnjost i V8 motor s dva turba koji sada proizvodi 800 KS.
Brabus XL 800 podiže udaljenost od tla na nove lude visine. Automobil je 470 mm udaljen od podloge što je punih 119 mm više od već impresivnih 351 mm ludog serijskog Mercedes-AMG G63 4×4² in 23 cm više nego kod obične G-klase. Ovo je postignuto zahvaljujući novom ovjesu s portalnim osovinama, prilagođenom prednjom osovinom i posebnom verzijom Brabusovih RideControl amortizera.
Automobil je jednostavno idealan za privlačenje pažnje. Osim što je vrlo visoko, ovo terensko čudovište opremljeno je Brabus Widestar bodykitom, što dodatno naglašava njegove upečatljive karakteristike. Velika proširenja blatobrana s integriranim otvorima za ventilaciju izrađena su od karbonskih vlakana, a slažu se s poklopcem motora i sportskim odbojnicima. XL 800 također ima LED svjetla na krovu i stražnji spojler.
Među ostalim važnim dodacima ističu se bull bar, bočno postavljene ispušne cijevi, uvlačive bočne stepenice i bezbrojni Brabus amblemi oko karoserije. SUV vozi na novom setu 22-inčnih Brabus Monoblock Z/HD kovanih aluminijskih naplataka na kojima su Pirelli Scorpion terenske gume. Za razliku od većine verzija G-klase, XL 800 nema rezervni kotač pune veličine postavljen na vrata prtljažnika.
Unutra je Brabus ugradio svoj prepoznatljivi tretman "Masterpiece", s ručno prošivenim presvlakama od kože u sivoj boji, mnoštvom karbonskih detalja i Dinamica oblogom stropa. Čak su i štitnici od sunca ovdje izrađeni od karbona. Tu su i dodatni instrumenti za putnike straga postavljeni na krovu i dodatni zasloni straga.
Ispod haube XL 800 nalazi se nadograđena verzija AMG-ovog 4-litrenog V8 motora s dva turbo punjača. Motor razvija 800 KS i moćnih 1000 Nm okretnog momenta što je dovoljno da SUV ubrza od 0 do 100 km/h za 4,6 sekundi. Maksimalna brzina je ograničena na samo 210 km/h, što je razumljivo s obzirom na to koliko je auto podignut.
Brabus još nije otkrio službenu cijenu za XL 800, no jasno je da će model biti vrlo, vrlo skup. Samo za ilustraciju, "obični" Mercedes-AMG G63 u Hrvatskoj košta 274.471 euro, a za ovaj bismo se mogli kladiti da je barem dvostruko skuplji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....