PREMIJERA

Povratak na velika vrata: U Hrvatsku stigao novi Renault 4, imamo sve detalje i cijene

Renault 4 je tehnološki blizanac Renaulta 5 s kojim dijeli platformu i pogonski sklop

Renault 4

 Neven Cesar
Renault 4 je tehnološki blizanac Renaulta 5 s kojim dijeli platformu i pogonski sklop

Na domaće tržište stigao je nasljednik najprodavanijeg Renaulta svih vremena. Kultni model prodan u više od osam milijuna primjeraka sada stiže u osjetno većim dimenzijama s retro dizajnom i trendovskim, potpuno električnim pogonom.

image

Renault 4

Neven Cesar

U električnoj gami Renaulta, ‘Četvorka‘ se smješta uz bok ‘Petice‘, Meganea i Scenica E-Tech electric, a iduće godine ponudu će podebljati i novi Twingo. To u praksi znači da je kompletan arsenal ‘strujnih‘ resursa francuske marke ugrađen i u Renault 4.

Baš poput Petice, kotrlja se na platformi AmpR Small te u kabini donosi ‘copy-paste‘ rješenja s digitaliziranim ekranom s instrumentima (serijski 7, opcijski 10,1 inča) i središnjim dodirnim zaslonom dijagonale 10 inča s naprednim sustavom R Link s Google uslugama i virtualnim asistentom.

image

Renault 4

Renault

I pogon je isti, bazna varijanta ima 90 kW (120 KS) i bateriju od 40 kWh, dok snažnija sa 110 kW (150 KS) nudi bateriju od 52 kWh. Ubrzanje do stotke traje nešto više od osam, odnosno devet sekundi, dok domet, također ovisno o izvedbi iznosi 308, odnosno 409 kilometara.

Četvorka dolazi s punjačem snage 11 kW, 80 ili 100 kW, a koristan detalj je dvosmjeran punjač snage 11 kW koji omogućuje funkcije V2L (punjenje drugih uređaja).

image

Renault 4

Renault

Koja je razlika između Četvorke i Petice?

Prije svega, Četvorka je dugačka 4,14 metara (+22 cm u odnosu na Peticu), kabina je komfornija i sve nekako djeluje funkcionalnije. Oko izgleda će biti različitih mišljenja, no sigurnija je oklada da će Petica ukrasti više pogleda.

No, i Četvorka ima svoje dizajnerske adute, prvenstveno detalje kojima se oživio duh originala poput okruglih prednjih svjetla i jednodijelnog osvijetljenog okvira sa značkom Renaulta. Moderan dojam zaokružuje povišena crossover koncepcija s podnicom podignutom 18 centimetara od tla.

image

Renault 4

Neven Cesar

Praktičnost se osjeća u prtljažniku obujma 420 litara (+ 94 u odnosu na Peticu) s niskim utovarnim pragom (60 cm od tla), domišljatim pretincima za pohranu, preklopivom stražnjom klupom i suvozačevim sjedalom koje se preklapa u ravnu podnicu. Poklopac prtljažnika se automatski otvara i zatvara zahvaljujući električnom motoru.

image

Renault 4

Renault

Četvorka je prvi Renaultov model opremljen funkcijom ‘One Pedal‘ (dostupna od razine opreme Techno) koja predstavlja četvrtu razinu regenerativnog kočenja koja se aktivira polugicama na upravljaču. ‘One Pedal‘ prikuplja maksimalnu energiju kočenja kada otpustite papučicu gasa jer se auto usporava i zaustavlja bez potrebe za stiskanjem kočnice.

image

Renault 4

Neven Cesar

Na domaćem tržištu Renault 4 starta s cijenom od 30.990 eura i serijskim jamstvom od pet godina ili 100.000 prijeđenih kilometara. Serijska oprema između ostaloga uključuje automatski klima uređaj, stražnje parkirne senzore i kameru, 18-inčne kotače, sustav automatskog kočenja...

Treba napomenuti da najavljeni poticaji za električne automobile još uvijek nisu započeli, no prema posljednjim informacijama, trebali bi krenuti ‘ovih dana‘. Sretnicima (isključivo pravnim osobama) bi ‘poklon bon‘ od 9000 eura sigurno uljepšao financijsku računicu.

image

Renault 4 cjenik u Hrvatskoj

Renault
image

Renault 4

Renault

Krajem svibnja u Portugalu smo isprobali novu Četvorku, a naše dojmove iz vožnje pročitajte OVDJE.

image

Renault 4

Renault
image

Renault 4

Renault
image

Renault 4

Renault
image

Renault 4

Neven Cesar
image

Renault 4

Neven Cesar
image

Renault 4

Neven Cesar
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 00:30