VELIKI PLANOVI

Sljedeći Bugattijev hiperauto koristit će motor s unutarnjim izgaranjem kojeg je razvio Rimac

Mate Rimac, poznat po svojoj vrhunskoj EV tehnologiji, počeo je razvijati motor s unutarnjim izgaranjem prije 2 godine

Mate Rimac

 Rimac Automobili

S Mistralom i Bolideom, Bugatti se službeno oprašta od 8,0-litrenog W16 motora. Quad-turbo motor 2024. godine navršit će 20 godina, točno u vrijeme kad će ljudi iz Molsheima isporučiti završne jedinice roadstera i track-only automobila. Što je sljedeće? Umjesto da stavi EB logo na Neveru, novoosnovana kompanija Bugatti Rimac razvit će novi hiperautomobil od temelja.

image

2024. Bugatti Mistral

Bugatti

Auto Express je porazgovarao s Matom Rimcem, i iznenađujuće, Rimac - koji je poznat po svojoj vrhunskoj tehnologiji za električne automobile, počeo je razvijati motor s unutarnjim izgaranjem dvije godine prije spajanja s Bugattijem. Hibridni hiperautomobil bit će sljedeće remek-djelo, a imat će "potpuno ludi" motor s unutarnjim izgaranjem. RImac kaže da ćemo svi biti "oduševljeni".

Pritom je istaknuo kako sljedeći Bugattijev model neće imati nikakve veze s postojećim modelima: "Potpuno je nov, tako da nema niti jednog dijela koji je prenesen s bilo kojeg automobila; ništa preneseno s Chirona, ništa preneseno s Nevere. Sve je od nule". Šokantno, jer je Bugattijev izvorni plan bio je zamijeniti hiperautomobil W16 SUV-om nalik na Ferrari Purosangue, ali električnim.

image

2024. Bugatti Mistral

Bugatti

Razlike između sljedećeg Bugattija i Nevere proširit će se izvan pogonskog sklopa, objašnjava Mate Rimac: "S Bugattijem je više stvar okrenuti se operi i onda voziti 400 km/h na Autobahnu. Koristit će ljepše, analogne instrumente, kao nešto što se koristi za izradu satova. S Rimcem želimo da bude potpuno ludo i električno - driftati brzinom od 60 km/h s ogromnim oblakom dima iza sebe, autonomni načini drifta, futurističke stvari...".

image

Mate Rimac

Profimedia

Prije povezivanja s Rimcem, Bugatti je bio u maloj nevolji jer je matična tvrtka Volkswagen grupa čak razmišljala o potpunom ukidanju legendarne francuske marke ili pronalasku novog vlasnika: "VW je imao nekoliko opcija, uključujući gašenje marke ili prodaju nekome drugome".

image

2024. Bugatti Mistral

Bugatti

Mate Rimac objašnjava da je nakon odluke o spajanju dviju tvrtki odmah odustao od prvotnog plana o lansiranju SUV-a i odlučio raditi na hibridnom hiperautomobilu. Otkrit će se iduće godine, ali s obzirom na to da su isporuke Mistrala i Bolidea planirane za 2024., šanse su da će sljedeći Bugatti izaći na ulice tek oko 2025. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 07:17