
S Mistralom i Bolideom, Bugatti se službeno oprašta od 8,0-litrenog W16 motora. Quad-turbo motor 2024. godine navršit će 20 godina, točno u vrijeme kad će ljudi iz Molsheima isporučiti završne jedinice roadstera i track-only automobila. Što je sljedeće? Umjesto da stavi EB logo na Neveru, novoosnovana kompanija Bugatti Rimac razvit će novi hiperautomobil od temelja.
Auto Express je porazgovarao s Matom Rimcem, i iznenađujuće, Rimac - koji je poznat po svojoj vrhunskoj tehnologiji za električne automobile, počeo je razvijati motor s unutarnjim izgaranjem dvije godine prije spajanja s Bugattijem. Hibridni hiperautomobil bit će sljedeće remek-djelo, a imat će "potpuno ludi" motor s unutarnjim izgaranjem. RImac kaže da ćemo svi biti "oduševljeni".
Pritom je istaknuo kako sljedeći Bugattijev model neće imati nikakve veze s postojećim modelima: "Potpuno je nov, tako da nema niti jednog dijela koji je prenesen s bilo kojeg automobila; ništa preneseno s Chirona, ništa preneseno s Nevere. Sve je od nule". Šokantno, jer je Bugattijev izvorni plan bio je zamijeniti hiperautomobil W16 SUV-om nalik na Ferrari Purosangue, ali električnim.
Razlike između sljedećeg Bugattija i Nevere proširit će se izvan pogonskog sklopa, objašnjava Mate Rimac: "S Bugattijem je više stvar okrenuti se operi i onda voziti 400 km/h na Autobahnu. Koristit će ljepše, analogne instrumente, kao nešto što se koristi za izradu satova. S Rimcem želimo da bude potpuno ludo i električno - driftati brzinom od 60 km/h s ogromnim oblakom dima iza sebe, autonomni načini drifta, futurističke stvari...".
Prije povezivanja s Rimcem, Bugatti je bio u maloj nevolji jer je matična tvrtka Volkswagen grupa čak razmišljala o potpunom ukidanju legendarne francuske marke ili pronalasku novog vlasnika: "VW je imao nekoliko opcija, uključujući gašenje marke ili prodaju nekome drugome".
Mate Rimac objašnjava da je nakon odluke o spajanju dviju tvrtki odmah odustao od prvotnog plana o lansiranju SUV-a i odlučio raditi na hibridnom hiperautomobilu. Otkrit će se iduće godine, ali s obzirom na to da su isporuke Mistrala i Bolidea planirane za 2024., šanse su da će sljedeći Bugatti izaći na ulice tek oko 2025. godine.