TikTok je postao hit na društvenim mrežama širom svijeta, pa nije iznenađenje da proizvođači automobila analiziraju situaciju. Za sada, daleko najuspješniji je BMW.
Dick Lovett, automobilski trgovac iz Velike Britanije, analizirao je hashtagove koji spominju marke luksuznih automobila, nakon čega ke izbrojao preglede na njima. Hashtagovi povezani s BMW-om ostvarili su 22 milijarde pregleda od 15. lipnja ove godine.
To je za dvostruko više od sljedeće najpopularnije marke na TikToku, a rezultat je BMW-ove vlastite interakcije s aplikacijom. 2019. godine BMW je pokrenuo #the1challenge na TikToku i Instagramu, pri čemu je korisnike izazvao da plešu uz glazbu Big Gigantica, te da uključe svoju Seriju 1 u ples.
'TikTok je još jedan vrlo dinamičan i međunarodno brzo rastući kanal na društvenim mrežama koji koristimo za promociju marke BMW, prisluškujući mladu, digitalno pametnu ciljnu skupinu', rekao je Jorg Poggenpohl, globalni viši direktor digitalnog marketinga u BMW-u.
Odmah iza BMW-a nalazi se Audi, s 9,3 milijarde pregleda. Model TT najčešće je spominjani s 5,5 milijardi pregleda. Međutim, BMW-u i Audiju ne pridružuje se i treći njemački proizvođač premium automobila – Mercedes. Naime, Mercedesu nema traga na osam najboljih lista, kao da uopće nije davala pažnje aplikaciji za mlade.
Također, još jedan od rezultata Lovettovog istraživanja je da automobili koji se najčešće spominju nisu SUV-ovi. Tri omiljena BMW-a su M4, M3 i M2, a samo se jedan Audijev SUV pojavljuje na ljestvicama, i to na 10. mjestu – Q7. Najomiljeniji Jaguari, koji su na trećem mjestu što se tiče proizvođača, su XE, XF i F-Type.
Porsche se nalazi na četvrtom mjestu, a iznenađujuće je to što su od tri njegovih najviše gledanih modela dva SUV-ovi – Macan i Cayenne, dok je Panamera najpopularniji Porsche na TikToku.