NOVO DOBA

Novi vizualni identitet vinarije Franković: "Naš fokus je na ekološkoj proizvodnji i vinima koja pričaju priču o Istri"

Novi identitet samo je prvi korak prema onome što tek spremaju, poručuju Frankovići

Obiteljska vinarija Franković, smještena na vinogradarskoj lokaciji Santa Lucia u blizini Buja, predstavila je novi vizualni identitet svojih vina – pažljivo osmišljen redizajn etiketa inspiriran je ljubavlju prema konjima, koja se prenosi kroz generacije obitelji Franković.

Novi vizual, koji uključuje etikete, boce i logotip, rezultat je kreativnog procesa razvijenog u suradnji s dizajnerskim studijem Sonda. Etikete su inspirirane zoetropom – klasičnim optičkim uređajem koji koristi sekvence ilustracija za stvaranje iluzije pokreta, čime se potiče interaktivno iskustvo prilikom otvaranja vina. Svaka etiketa prikazuje konje – simbole obiteljske povijesti – u pokretu, reflektirajući karakter i aromatski profil pojedinog vina.

image
Ustupljena Fotografija/

"Ovim redizajnom želimo spojiti suvremenost i tradiciju, te stvoriti vizualni identitet koji komunicira emociju, eleganciju i autentičnost naših vina", istaknuo je Mario Franković, koji je 2024. godine preuzeo vođenje vinarije. "Konji su od početka s nama – to je naslijeđe našeg djeda koje danas živi kroz etikete i same nazive vina."

image
Ustupljena Fotografija/

Vizualno osvježenje dolazi u trenutku kada vinarija bilježi i uspjehe na međunarodnoj sceni. Na ovogodišnjem međunarodnom ocjenjivanju Svijet Malvazija 2025. u sklopu manifestacije Vinistra, vinarija Franković osvojila je Zlatnu medalju za svoju svježu Malvaziju.

image
Ustupljena Fotografija/

Priznanje Vinariji Franković dodijeljeno je osvajanjem zlatne medalje i titule šampiona za vino Muškat Momjanski Luna d‘Oro berbe 2021. Ovo priznanje dobiva dodatnu težinu s obzirom na to da su ove godine, po prvi put u povijesti ocjenjivanja u organizaciji Vinistre uvedene posebne šampionske kategorije za Muškat Momjanski.

Uz to, vinarija je nagrađena i Srebrnim medaljama za Malvaziju Koronu, Chardonnay, Teran, Cabernet Sauvignon i Teran.

image
Ustupljena Fotografija/

Redizajn etiketa dio je šire strategije brendiranja i razvoja vinarije, kojom se želi dodatno ojačati prepoznatljivost na tržištu i privući novu publiku. Sljedeći korak u razvoju je premještanje kompletne proizvodnje na Santa Luciu, gdje će se uz novu vinariju izgraditi i kušaonica među vinogradima – s ciljem stvaranja jedinstvenog eno-gastro doživljaja.

"Naš fokus ostaje na vinogradu, na ekološkoj proizvodnji i na stvaranju vina koja pričaju priču o Istri. Novi vizualni identitet samo je prvi korak u tom smjeru – priča se nastavlja," zaključuje Mario Franković.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. studeni 2025 09:13