PREGLED INDUSTRIJE

Hrvatski gejming studiji 2021. uprihodovali pola milijarde kuna: ‘Možemo biti poluga domaće ekonomije‘

Aleksandar Gavrilović

 Zeljko Puhovski/Cropix
Gavrilović je rekao i da je 2021. godine u hrvatskih studijima za razvoj videoigara radilo više od 500 ljudi
Gavrilović je rekao i da je 2021. godine u hrvatskih studijima za razvoj videoigara radilo više od 500 ljudi

"Industrija videoigara može biti jedna od poluga hrvatske ekonomije. Industrija je super jer zapošljava visokoobrazovane osobe poput inženjera, ali i one koji se bave suficitarnim zanimanjima kao što su pisanje, crtanje i prevoditeljstvo. U njoj se zapošljavaju oni koji bi se prema staromodnom gledanju na tržište rada mogli okarakterizirati kao nezapošljivi. Obično roditelji djeci govore da ne idu u umjetnike, međutim ispada da umjetnici jako dobro zarađuju", rekao je u srijedu na predstavljanju dijela studije o stanju hrvatske industrije videoigara Aleksandar Gavrilović, tajnik Klastera hrvatskih proizvođača videoigara (CGDA) te direktor i suvlasnik studija za razvoj ​videoigara Gamechuck.

Studija pokriva period od 2019. do danas, odnosno 2022. godine, a donosi informaci...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 12:45