Sault, za razliku od razdoblja u kojem su objavljeni prvi albumi "5" (2019.) i "7" (2019.), nije više misterij, barem ne kad su posrijedi stalni i gostujući članovi tog britanskog glazbenog kolektiva. Producent Inflo (Dean Josiah Cover) i pjevačica Cleo Sol (njegova supruga, pravim imenom Cleopatra Nikolic) zapravo su jedini stalni članovi tog sastava s kojim je u početku surađivao i Michael Kiwanuka, a "10" je već dvanaesti studijski album Saulta u samo šest godina diskografske karijere. Možda se špranca malo izlizala, odnosno manje je poigravanja s raznolikim glazbenim obrascima u odnosu na prvih pet albuma Saulta, naročito s afrobeatom i tvrdokuhanim američkim funkom 70-ih, no "10" je korektan album koji me podsjetio zašto je svojedobno acid-jazz mogao biti sjajan i maštovit, ali i dosadan i blijed glazbeni obrazac. I na ovom albumu tvrđe i progresivnije skladbe Saulta su intrigantnije, podsjećajući i na white-funk avanture iz Manchestera i New Yorka ranih 80-ih ili na dub efekte iz Londona kasnih 70-ih i ranih 80-ih. Sault ima svoju ulogu i mjesto na sceni, očito i publiku koja ih vjerno slijedi, no možda bi u dogledno vrijeme trebalo nešto mijenjati po uzoru na mijene Gorillaza.
SAULT
10
Forever Leaving Originals
žanr: R&B/funk/house/disco
ocjena: 3 i pol
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....