KNJIGA KAO MULTIMEDIJA

Sajam knjiga u Frankfurtu: Eksperimentiranje s novim partnerima je budućnost

Ovogodišnji sajam knjiga u Frankfurtu bavi se knjigom kao multimedijalnim proizvodom
Ovogodišnji sajam knjiga u Frankfurtu bavi se knjigom kao multimedijalnim proizvodom

ZAGREB - Frankfurtski sajam knjiga, najvažnija smotra izdavaštva u svijetu, jučer je otvorio svoja vrata ljudima iz branše i novinarima. Na njemu će svoju produkciju do nedjelje izložiti oko 7400 izdavača iz 106 zemalja svijeta.

Čarobna riječ manifestacije, sudeći prema najavama organizatora, ove godine neće biti tekst nego sadržaj.

“Kad danas raspravljamo o onome što se radi s kreativnim sadržajem - svjedoci smo ozbiljnog, živahnog eksperimentiranja s novim partnerima, formatima i idejama”, ustvrdio je tako direktor sajma Juergen Boos.

Drugi plan

Izdavači su izgleda nakon e-knjiga našli novu opsesivnu temu; povezivanje knjiga s tržištem igrica i filmskom industrijom, uvjereni kako je multimedijalni proizvod baziran na knjigama budućnost svjetskog izdavaštva.

Što n...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 01:13