SVIJET GEJMERA

‘Hades‘ je izvrstan primjer opuštenog, humorističnog i pristupačnog pripovijedanja o ozbiljnim temama

‘Hades‘ je poseban zato što neigrivi likovi Zagreusu nakon svakog neuspjelog pokušaja bijega daju savjete

 Supergiant Games/playstation/
Ključna je stvar u “Hadesu” to što se njegovi dijelovi Asfodel, Elizij i Tartar stalno mijenjaju
Ključna je stvar u “Hadesu” to što se njegovi dijelovi Asfodel, Elizij i Tartar stalno mijenjaju

Američkom nezavisnom studiju za razvoj videoigara Supergiant Games odan sam nešto manje od deset godina. Osvojio me čim sam prvi put zaigrao njegov art décoom inspirirani akcijski RPG “Transistor” iz 2014., znanstveno-fantastičnu priču o nijemoj pjevačici koja se velikim mačem bori protiv inteligentnih robota. Odigrao sam zatim Supergiantove igre “Bastion” (2011.) i “Pyre” (hrv. lomača; 2017.), i uvjerio se da studio nije “one hit wonder”.

Zato sam se s velikim oduševljenjem nedavno bacio na igranje Supergiantove četvrte igre – akcijskog RPG-a “Hades” (hrv. Had, podzemni svijet iz grčke mitologije) iz 2020. godine. Igrač u “Hadu” kontrolira princa Hada Zagreusa, buntovnog sina boga podzemnog svijeta. Had i Zagreus na početku igre nisu u najboljim odnosima i Zagreu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 12:06