Reader Awards

Hrvatska među top tri destinacije po izboru National Geographic Travellera

National Geographic Traveller/Thumbnail

 HTZ
Nagrade su dodijeljene i u drugim kategorijama, poput primjerice u kategoriji „najbolji grad“ u kojoj je pobjednik Barcelona

National Geographic Traveller (UK) i ove je godine, po šesti put, organizirao dodjelu nagrade „Reader Awards“ u sklopu koje su čitatelji ovog prestižnog magazina uvrstili Hrvatsku među top tri zemlje u kategoriji „najbolje bliže destinacije“, izvijestila je Darija Reić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji. Naime, u navedenoj je kategoriji najboljom destinacijom proglašena Italija, dok je uz našu zemlju finalist u ovoj kategoriji bila i Grčka.

„U trenucima kada su putovanja još uvijek neizvjesna, Britanci ipak neprekidno traže inspiraciju za buduća putovanja. Pritom se oslanjaju na pouzdane medije poput National Geographica, koji već više od desetljeća svojim sadržajem i kvalitetom dominira medijskim prostorom u Velikoj Britaniji u segmentu časopisa za putovanja. Iznimno nam je zadovoljstvo i veselje što su čitatelji tako velikog medija odali priznanje jedinstvenostima Hrvatske i tako istaknuli našu zemlju kao jednu od destinacija koju Britanci uvijek rado posjećuju“, poručila je Reić.

Nagrade su dodijeljene i u drugim kategorijama, poput primjerice u kategoriji „najbolji grad“ u kojoj je pobjednik Barcelona, a finalisti Amsterdam i New York City, dok je u kategoriji „najbolje daleke destinacije“ pobjednik Japan, a slijede ga Novi Zeland i SAD. Riječ je o listi najboljih destinacija, turoperatora, aviokompanija i doživljaja, a koja je nastala prema užem izboru čitatelja ovog prestižnog časopisa.

„Ovo je još jedna u nizu nagrada svim mojim kolegama i cjelokupnom hrvatskom turizmu za odlično obavljen posao u godini obilježenoj globalnom pandemijom korona virusa, posebice ako znamo da se priznanja National Geographica dodjeljuju prema izboru čitatelja, odnosno britanskih ljubitelja putovanja“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Dodajmo kako je National Geographic Traveler (UK) jedan od najpoznatijih svjetskih brendova, koji je ujedno poznat po nagrađivanom novinarstvu, ekspedicijama, znanosti i obrazovanju. Uz samo poticanje publike na putovanja, u fokusu njihova djelovanja je isticanje održivih putovanja iz lokalne i kulturne perspektive. Ovaj se časopis samo u Britaniji tiska u gotovo 60 tisuća primjeraka, dok njihove internetske stranice godišnje ostvaruju više od 10 milijuna jedinstvenih posjetitelja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. prosinac 2021 11:17