NAŠA BLOGERSKA SCENA

IZNENAĐUJUĆI REZULTATI ISTRAŽIVANJA O BLOGERIMA U HRVATSKOJ Većina ne dobiva ni priznanje ni plaću za svoj rad, a evo tko dominira na mrežama

 Getty Images/iStockphoto

Većina hrvatskih blogera su žene, kao i njihovi čitatelji, većina ih blog piše dvije do tri godine, u kontinuitetu surađuju s jednim brendom, a ta suradnja uključuje i određenu vrstu kompenzacije, pokazuju rezultati prvog istraživanja o hrvatskoj blogerskoj sceni koje je provela agencija Dialog komunikacije.

Blogeri najvećim svojim problemom smatraju neplaćanje suradnje, podcjenjivanje blogera i nespremnost brendova na suradnju. Kao top trendove izdvojili su video blog/vlog, miks sadržaja i društvene mreže.

Iako blogeri prepoznaju video format kao vodeći komunikacijski trend još uvijek većina njih nije počela s implementacijom. Blogeri su u istraživanju istaknuli kako žele personalizirani pristup, više plaćenih suradnji i priznanje za svoj rad.

Žene čine čak 91 posto...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 00:12