Kako kupujemo u trgovinama, kako donosimo odluke, zašto smo kao ljudi iracionalni i kako to da svi, dok googlamo, padamo na isti štos, takozvani Baader-Meinhof fenomen?
Na ta pitanja odgovore želi dati neuromarketing, nova metoda marketinga koja, kako kažu, "pokušava ući u glavu kupca".
Sve o toj novoj metodi, zabludama i istinama te zašto sve trgovine imaju male pločice na podovima, ispričao nam je Dalibor Šumiga, šef domaće tvrtke Promosapiens, zasad jedine u Hrvatskoj i šire koja klijentima nudi usluge neuromarketinga, u novoj epizodi podcasta Jutarnjeg lista ‘Na aparatima‘.
- Sva istraživanja pokazuju da se kupci u trgovinama s manjim pločicama sporije kreću. Zašto? Zato što smo tako evolucijski programirani... - ispričao je Šumiga.
Cijelo objašnjenje pogledajte ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....