‘Ubojica frustracija‘

Nova hit aplikacija ne naplaćuje vođenje računa, ništa se ne unosi ručno i mogu je koristiti baš svi, potpuno besplatno

Postoji pet ključnih prednosti koje KentPro čine jedinstvenim na hrvatskom tržištu
 Kentbank
Postoji pet ključnih prednosti koje KentPro čine jedinstvenim na hrvatskom tržištu

Zamislite da ste poduzetnik ili zaposlenik s više osobnih i poslovnih računa u različitim bankama. Prijava u jednu, prijava u drugu, otisak prsta ovdje, scan lica ondje. I onda još ih pobrkate, jer mislite da je jedan račun u jednoj, a zapravo je u drugoj banci. Svaki puta izgubite dragocjeno vrijeme, samo kako bi provjerili koje je stanje ili platili račune. Komplicirane navigacije i višestruki logini samo povećavaju frustraciju i oduzimaju energiju.

Upravo tu na scenu stupa KentPro – mobilna aplikacija koja spaja osobne i poslovne račune u jedinstveno iskustvo bez frustracija i bez naknada. KentPro je prva mobilna aplikacija u Hrvatskoj temeljena na PSD2 standardu koja korisnicima omogućuje pregled svih računa – privatnih, poslovnih pa čak i onih u drugim bankama – na jednom mjestu. Aplikacija je pažljivo razvijena kako bi zadovoljila stvarne potrebe korisnika: jednostavnost, jasnoću i povjerenje u upravljanje novcem.

- KentPro vraća korisniku osjećaj potpune kontrole, brzo i bez gnjavaže, što je upravo ono što današnji klijenti traže – kaže nam Aleksandra Cvetković, članica Uprave KentBank, zadužena za strategiju i razvoj poslovanja s fizičkim i pravnim osobama, digitalnu transformaciju, IT, poslovanje s fizičkim osobama, marketing i komunikacije.

image

Aleksandra Cvetković, članica Uprave KentBank, zadužena za strategiju i razvoj poslovanja s fizičkim i pravnim osobama, digitalnu transformaciju, IT, poslovanje s fizičkim osobama, marketing i komunikacije

Kentbank

Sve u jednom

Uz KentPro, nema više muke s prebacivanjem između poslovne i osobne aplikacije ili različitih banaka. Aplikacija donosi objedinjeni pregled računa i plaćanja – od skeniranja uplatnica i QR kodova do upravljanja nalozima i zakazivanja budućih plaćanja. Sve u jednom, jasno i transparentno, bez skrivenih troškova.

- Očekivanja klijenata se mijenjaju i želimo podići ljestvicu. Korisnici žele pregled koji im štedi vrijeme i novac, a PSD2 nam je omogućio da to ponudimo na potpuno siguran način. Istovremeno smo predstavili KentPro paket kako bismo svakodnevno bankarstvo učinili potpuno jednostavnim — vođenje računa, mobilno bankarstvo i sve platne transakcije bez naknade - rekla je Cvetković, članica Uprave KentBank.

Postoji pet ključnih prednosti koje KentPro čine jedinstvenim na hrvatskom tržištu. Prvo, omogućuje jedinstveni pregled računa iz više banaka, što je prvi takav servis u Hrvatskoj. Drugo, u istoj aplikaciji integrirani su poslovni i osobni računi, čime se znatno pojednostavljuje upravljanje financijama. Treće, korisnicima je dostupan paket bez naknada za vođenje računa i sve platne transakcije, što štedi novac i uklanja skriveni trošak. Četvrto, aplikacija nudi mogućnost fleksibilne ili oročene štednje s vrlo konkurentnim kamatnim stopama, čineći štednju pristupačnom svima. Konačno, korisničko sučelje KentPro aplikacije posebno je dizajnirano kako bi uklonilo sve frustracije, pojednostavilo korištenje i stavilo korisnika na prvo mjesto.

image

Aplikacija KentPro

Kentbank

Intuitivno korištenje bez nepotrebnih koraka

Cvetković nam kaže kako KentBank KentPro voli opisivati kao „ubojicu frustracija“. Koristeći KentPro korisnici izbjegavaju višestruke prijave, komplicirane izbornike i skrivene naknade.

- Aplikaciju smo prilagodili korisnicima kako bi bila sto jednostavnija za koristenje. Također, fokusirali smo se na povratne informacije klijenata koje i zato vjerujemo da će KentPro donijeti puno manje frustracija u svakodnevnom bankarstvu - dodaje članica Uprave.

Preuzimanje aplikacije dostupno je svima, a za potpuno korištenje potrebno je postati klijent KentBanke s paketom bez ikakvih naknada. Aktivacija za nove klijente traje nekoliko trenutaka, dok postojeći korisnici za povezivanje računa trebaju svega dvije do tri minute.

- Kroz PSD2 integraciju korisnici mogu sigurno povezati račune iz drugih hrvatskih banaka. Postupak je jednostavan: odaberete banku, jednom se autentificirate i računi se pojavljuju u KentPro aplikaciji. Sve integracije su u potpunosti usklađene s PSD2 regulativom i štite se prema najvišim europskim standardima. Korisnik sam određuje koje će račune vidjeti u KentPro – objašnjava nam Cvetković.

KentPro također nudi mogućnost fleksibilne otvorene štednje, dostupne već od 10 eura mjesečno uz obvezu od samo 3 mjeseca, kao i oročene štednje s vrlo konkurentnim kamatnim stopama.

- Štednju smo učinili dostupnom svima i zato kažemo – s KentPro nema razbacivanja - rekla je Cvetković.

Uspjeh ne dolazi preko noći

Uz Cvetković, priliku za razgovor imali smo i s Mariom Milasom, direktorom sektora razvoja softvera i digitalne transformacije. Priča nam kako je KentPro rezultat timskog rada, a da je tim na njemu radio više mjeseci. Cilj tima nije bio, ističe Milas, napraviti još jednu bankarsku aplikaciju, već želja da se klijentima ponudi jednostavnije, pametnije i kvalitetnije digitalno iskustvo.

- Naše kolegice i kolege iz Digitalne transformacije, IT-a i Razvoja poslovanja radili su neumorno rame uz rame kako bi isporučili aplikaciju koja nije samo tehnološki napredna, već i uistinu prilagođena korisnicima – priča nam Milas.

image

Tim koji stoji iza aplikacije KentPro

Kentbank

Istaknuo je i da digitalni rast Banke nikada ne podrazumijeva samo tehnologiju, već i ulaganje u ljude i njihovu stručnost. Preuzimanjem core banking sustava i uspostavom vlastitog razvojnog tima, KentBanka dodatno je ojačala svoju poziciju, a s obzirom da već ima snažan digitalni i IT tim, sada nastoji privući i nova znanja.

- Želimo naš tim nadopuniti najboljim talentima na tržištu koji dijele našu ambiciju. U sljedećih 12 mjeseci stoga ćemo intenzivno ulagati u proširenje naših timova – dodaje Milas.

image

Mario Milas, direktor sektora razvoja softvera i digitalne transformacije

Kentbank

Govoreći o široj slici transformacije, Milas je KentPro opisao i kao simbol jedne duže priče koju KentBanka piše posljednjih pet godina. To je priča u kojoj su paralelno tekle modernizacija infrastrukture i promjena načina razmišljanja o uslugama, točnije, kako ih dizajnirati, isporučiti i učiniti jednostavnijima.

- Naš fokus je uvijek bio i na klijentima i na našim zaposlenicima. Željeli smo im olakšati svakodnevicu i vjerujem da smo u tome uspjeli. S pravom se veselimo vremenu koje je pred nama i daljnjem unaprjeđenju digitalnih usluga na zadovoljstvo naših sadašnjih i budućih klijenata – zaključuje Milas.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i KentBank.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 08:28