širenje prodajne mreže

Tommy otvorio novi hipermarket površine veće od 1.700 metara četvornih i zaposlio 30 novih radnika

Novi hipermarket značajna je investicija
tommy 2

Trgovački lanac Tommy otvorio je svoje novo prodajno mjesto u Orebiću, što je 26. prodajno mjesto u Dubrovačko-neretvanskoj županiji, čime Tommy povećava svoj tržišni udio na ovom području. Površina korisnog prostora hipermarketa premašuje 1.700 metara četvornih s velikim brojem parkirnih mjesta za kupce.

- Hipermarket je suvremeno i funkcionalno opremljen, kako bi kupcima osigurali poseban doživljaj kupovine i vrhunsku uslugu, uz standardno konkurentne cijene po kojima je Tommy prepoznat kod hrvatskih potrošača. Ponudu hipermarketa karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno ističemo asortimansku ponudu mesnice, gastronomije, voća i povrća, delikatese i pekarstva s dnevno svježom ponudom, u kojoj su pretežito zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači. U hipermarketu je moderniziran i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je instaliran sustav za prihvat najnovije generacije, čime Tommy pokazuje stratešku orijentaciju ka održivom razvoju i očuvanju okoliša, te primjeni novih tehnoloških rješenja - istaknuo je Dario Mamić, direktor korporativnih komunikacija Tommya.

image
tommy 1

Mamić napominje da je novi hipermarket značajna investicija Tommyja i projekt čija realizacija potvrđuje usmjerenost kompanije prema kontinuiranom razvoju poslovanja i dodatnom osnaživanju tržišne pozicije u hrvatskoj maloprodaji.

- Ovom prigodom zaposleno je novih 30 radnika, što je posebno važno u ovim specifičnim gospodarskim okolnostima kada je svako novootvoreno radno mjesto od iznimnog značaja - ističe Dario Mamić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 14:03