PODUZETNIČKI MINDSET

Vinko Filipić, organizator Greencajt festivala: ‘Ekološki izazovi su naša stvarnost, potrebno je djelovati odmah‘

Greencajt festival razvio se iz platforme Green.hr koju je agencija RED pokrenula tijekom pandemije novog koronavirusa

Vinko Filipić

 Screenshot/

Danas sve treba biti zeleno! Istaknuo je to Vinko Filipić, organizator Greencajt festivala u emisiji Poduzetnički mindset.

Greencajt festival najveći je zeleni festival u ovom dijelu Europe. Do nedjelje se održava u staroj Tvornici električnih žarulja i Rougemarin Parku u Zagrebu.

„Drugo izdanje festivala ugošćuje više od 60 inozemnih i domaćih govornika u dvadeset zanimljivih panela i predavanja. Osim toga svi posjetitelji će moći besplatno pogledati expo električnih automobila te uživati u večernjim koncertima kultnog splitskog banda TBF i Dino Dvornik Tribute Banda. O gorućim ekološkim temama na našim će panelima govoriti ekolozi, inovatori, predstavnici obrazovnog sustava, medijski djelatnici, diplomati, političari… Istaknut ćemo da su ekološki izazovi naša stvarnost i da je potrebno djelovati odmah“, naglasio je Filipić, direktor tvrtke FHR.

Greencajt festival razvio se iz platforme Green.hr koju je agencija RED pokrenula tijekom pandemije novog koronavirusa.

„Htio sam pokrenuti projekt koji će me ispunjavati i iznutra. Smatrao sam da postoji prostor da o održivoj budućnosti pričamo jezikom koji će biti razumljiv svima. Ljepota onoga što donosi poduzetništvo veći je pokretač od svih izazova koji te snađu na tom putu. Poduzetnik koji ulazi samo u projekte sa sigurnim financijskim okvirom, vjerojatno je uspješniji poduzetnik od mene, ali to nije moja šalica čaja. Ja u sve projekte ulazim s velikom vjerom da, ako stvari prije nisu bile napravljene, to ne znači da nisu moguće, nego da se samo još nitko nije usudio to napraviti“, kazao je Filipić.

Procjenjuje da će ovogodišnji Greencajt festival posjetiti između pet i sedam tisuća ljudi. Budući da festival poštuje vrijednosti koje promovira, sustavno radi na smanjivanju svojeg ugljičnog otiska, a dio električne energije nabavlja iz privremeno postavljenog solarnog polja.

„U sklopu festivala dodijelit će se nagrade Green Prix. Imamo gotovo 120 prijavljenih u šest kategorija. To mi ulijeva optimizam i daje nadu da u Hrvatskoj postoji dosta organizacija, ustanova i pojedinaca koji rade na projektima koji bi trebali omogućiti zelenu budućnost. U suradnji s Ministarstvom gospodarstva i održivog razvoja naše su nagrade postale nacionalne nagrade za okoliš. Partneri su im HGK i Fond za zaštitu okoliša“, rekao je Filipić.

U razgovoru sa Sašom Cvetojevićem, voditeljem emisije Poduzetnički mindset, Filipić je otkrio kako se odlučio završiti priču vezanu uz Fashion.hr te sudjelovati u pokretanju novih brendova poput Noella.

Agencija RED koja se bavi organizacijom događaja i odnosima s javnošću, spada među lidere na tržištu.

„Imidž naših autorskih projekata doprinio je činjenici da su nas prepoznale velike multinacionalne kompanije. To je kostur poslovanja naše kompanije, i vodi ga moja supruga“, ispričao je Filipić.

Emisija Poduzetnički mindset medijske platforme Poduzetnik prikazuje se premijerno svakoga drugog petka u 10 sati na portalu Novac.hr Jutarnjeg lista. Voditelj je Saša Cvetojević, a urednica je Dunja Trojan.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. travanj 2024 02:24