AKVIZICIJA ZA BUDUĆNOST

Jedna od pet najvećih regionalnih konzultantskih tvrtki, Mazars, kupio Sponu i ušao u digitalnu transformaciju

‘Smisao Spone je da bude hub za regionalne stručnjake iz različitih domena‘

Kristijan Cinotti i Drago Cmuk iz Mazars Hrvatska

 Neja Markicevic/Cropix

Mazars, jedna od pet najvećih regionalnih konzultantskih tvrtki, širi se u pružanje usluga digitalne transformacije i organizacijske kulture. Mazars je preuzeo Spona digital, mladu hrvatsku informatičku tvrtku specijaliziranu upravo za ta dva segmenta. Vrijednost transakcije nije objavljena.

Kristijan Cinotti, managing partner u Mazarsu Hrvatska, kaže da su stekli većinski udio u Sponi i da će na tržištu nastupati pod novim imenom, Mazars digital.

- Tehnologija postaje sastavni dio poslovanja tako da ovime Mazars može odgovoriti na potrebe tržišta na kojem klijenti trebaju digitalnu strategiju i pomoć oko prilagodbe poslovanja u budućnosti - kaže Cinotti.

image

Kristijan Cinotti

Neja Markicevic/Cropix

Svojevrstan joint-venture

Pojašnjava da će Mazars digital ostati zaseban poslovni subjekt, a dosadašnji direktor i jedini vlasnik tog startupa postao je partner u Mazarsu. Cinotti komentira da je posao zapravo svojevrstan joint-venture i kao takav dio šire strategije.

Mazars sada broji 150 zaposlenika, a godišnje u ljudstvu raste za 23 posto. Ova konzultantska tvrtka posao organizira kroz regionalne tvrtke kojima su vlasnici lokalni partneri te u svakoj od tvrtki gradi određeni skup kompetencija. Tako je zagrebački tim ojačan Sponom fokusiran na izradu strategija i objedinjavanje digitalno-financijskih usluga. Slovenski ured se specijalizirao za usluge IT revizije i sigurnosti, beogradski za poslovnu inteligenciju. U Mazarsu razmatraju i otvaranje ureda u Sarajevu. Cijeli taj digitalni dio poslovanja tvrtke razvijat će novi partner Drago Cmuk.

Spona digital relativno je mlada tvrtka. Nastala je u travnju 2022. Pokrenuo ju je IT menadžer Drago Cmuk, koji je tu tvrtku osnovao nakon što je prethodno vodio CADCAM grupu.

image

Drago Cmuk

Neja Markicevic/Cropix

Vlastiti startup

Cmuk kaže da je Spona digital nastala kao njegov vlastiti startup koji je zamislio kao hub za stručnjake za digitalnu transformaciju.

- Smisao Spone nije bio da okuplja sve tehnološke stručnjake u jednoj tvrtki već da bude hub za vodeće regionalne stručnjake iz različitih domena, a to uključuje i CADCAM grupu koja je specijalizirana za digitalnu proizvodnju i 3D - kaže Cmuk.

Navodi da je uspio okupiti stručnjake za CX, UX, umjetnu inteligenciju, ICT sigurnost, IoT, za organizacijsku kulturu i upravljanje ljudskim potencijalima te za digitalne platforme kao što su, među inim, CRM, HRM, ERP, PLM i APS.

- Organizacijska kultura i ljudski potencijali su posebno važni jer predstavljaju ključni aspekt digitalne transformacije - tvrdi Cmuk.

Novi partner u Mazarsu ističe da je kriza uvijek dobra prilika za digitalnu transformaciju.

- Mnoge će cijene energenata baciti na koljena, ali je to ujedno prilika za one koji žele uložiti u energetsku učinkovitost da neopreznu konkurenciju ostave iza sebe. Slično je s digitalnom transformacijom, ali to mnogi ne vide - zaključuje Cmuk.

image

Kristijan Cinotti i Drago Cmuk iz Mazars Hrvatska

Neja Markicevic/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 14:38