Brend koji utječe na naša osjetila već 70 godina. Je li to umjetnost?

 /Cockta

Kada razmislimo umjetničko djelo je most između sadašnjosti i prošlosti, zar ne? Mnogo toga možemo saznati o vremenu u kojem je neki umjetnik stvarao djelo, životima ljudi i uvjetima koje je jedno razdoblje zahtjevalo. Kao što umjetnost ima moć duboko nas dirmuti, tako i naš brend gaziranog pića Cockta, podsjeća na sedam desetljeća koje su iza i na trenutke koje smo nadživjeli zajedno sa njim. Cockta je postala ne samo brend, već i dragocjeni dio kulturnog nasljeđa ove regije, a svoju izdržljivost i kreativnost dokazuje kroz suradnju s talentiranim regionalnim umjetnicima koji svojim djelima unose novu dimenziju ovom brendu.

"Složit ćete se da naš dodir, miris, ukus, vid i sluh utječu na umjetnički doživljaj bilo kojeg umjetničkog djela. Percepcija je individualna, ali uvek cijenjena, zar ne? Smatramo da se Cockta zasluženo uklapa u osobne percepcije. Njen osvježavajući ukus, rođen drugačiji i kreiran od najkvalitetnijeg bilja, budi naše osjete ukusa. Ako tome dodamo sve priče koje čine ovaj brend još od 1953. godine, onda ga možemo smatrati i umjetničkim djelom koje diše. Čvrsto stojimo iza toga da je Cockta mnogo više od nekog pića, i pored toga što zadovoljava potrebu za žeđu ona budi i ostala osjetila kao svjedok vremena iza nas, ali i vremena koja nas tek čekaju. Sretan nam 70. rođendan!", rekla je Ivana Bilić, specijalist za digitalni marekting.

Ovu godinu obilježavamo sedam desetljeća postojanja Cockte na Balkanu. Sigurni smo da ste je probali, ali i da ste ispratili sve kreativne kampanje i inovativne marketinške pristupe. Trenutno, tijkom trajanja nagradne igre "70 nagrada za 70 godina" (detalje možete pronaći na nagradnaigra.cockta.eu), brend surađuje s talentiranim umjetnicima iz regije. Cockta je odlučila umjetnička djela od kojih je nastala, uključujući i poznatu "Djevojčicu sa slamčicom" slovenkog dizajnera Uroša Vagaje, produbiti kroz novo oči suvremenih umjetnika.

Ova suradnja nije samo marketinški trik; to je duboko priznanje da Cockta nije samo piće, već i bitan dio regionalne kulture i umjetnosti. Partnerstvo s umjetnicima kao što su Marina Mesar OKO iz Hrvatske, Veronika Hozjan iz Slovenije i Ljuba Stefanović iz Srbije i mnogima drugima koji su svojim jedinstvenim vizijama obogatili nasljeđe Cockte, snažno pokazuje neraskidivu povezanost ovog brenda s umjetnošću na Balkanu.

image

Original iznutra, original izvana. Cockta je cijeli paket! ? Iako je doživjela nekoliko promjena u posljednjih 70 godina, prva bočica sa žutim logom je ona koju nikada nećemo zaboraviti. Vizionar Sergej Pavlin inspiraciju je crpio iz estetike pivskih boca i predratne tipografije i Cockta je ubrzo postala najpoželjnije piće. ? Poslije 70 godina, Marina Mesar oživljava Cocktu kroz suvremenu umjetnost.

/Marina Mesar Oko, Cockta Flašica Postaje Ikonična

Umjetnost nije jednostavna, ali možemo iz nje svašta saznati i naučiti. Ako se zapitamo od čega i zbog čega djela nastaju, neminovno je da ćemo sebe zapitati ‚‚Od čega si ti?‚‚ i potražiti svoje unutrašnje vrijednosti.

Sva djela se objavljuju na Cockta Instagram profilu, zapratite i ispratite ovaj spoj današnjice sa prošlosti koja nam je ipak vrlo bliska.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. svibanj 2024 07:23