- Kao Del Boy i Rodney iz Mućki, tako smo se osjećali kada smo prije godinu i pol dana suprug Nenad i ja osnovali Majushku. Kuća nam je bila zatrpana kutijama, pakete s mikrofonima slali smo na adrese kupaca iz vlastitog doma.
U tom trenutku nismo planirali ništa veliko, samo jednu adventsku kućicu da se približimo krajnjem kupcu. Prvo smo za prodaju naručivali oko 2000 artikala, u iznimno kratkom roku prešli smo na onaj segment od 5 do 10 tisuća, a sada nam je cilj prijeći i na nova tržišta i narudžbe preko 10 tisuća artikala, priča nam s ponosom pjevačica, a odnedavno i poduzetnica Maja Šuput Tatarinov (40).
Sve je krenulo od njene ideje kako bi trebala imati svoj vlastiti, brendirani mikrofon za zabave, proširilo se na kreiranje još mnoštva proizvoda pod brendom Majus...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....