BREND MAJUSHKA

MAJA ŠUPUT ZA JUTARNJI: ISTINA O MOJOJ TVRTKI 'Počeli smo kao Del Boy i Rodney, u stanu punom kutija, a sada rasturamo u prodaji i širimo biznis!'

Mikrofone i slušalice prodaje u 35 Müllerovih trgovina, odjeću i posteljinu preko Topshopa, u Cinestaru organizira Ročkalice, gradi vlastiti web shop, ima dvije kućice na Adventu, a u planu su i aplikacija i regionalni biznis u više zemalja
 Ivana Dobrovoljec
Mikrofone i slušalice prodaje u 35 Müllerovih trgovina, odjeću i posteljinu preko Topshopa, u Cinestaru organizira Ročkalice, gradi vlastiti web shop, ima dvije kućice na Adventu, a u planu su i aplikacija i regionalni biznis u više zemalja

- Kao Del Boy i Rodney iz Mućki, tako smo se osjećali kada smo prije godinu i pol dana suprug Nenad i ja osnovali Majushku. Kuća nam je bila zatrpana kutijama, pakete s mikrofonima slali smo na adrese kupaca iz vlastitog doma.

U tom trenutku nismo planirali ništa veliko, samo jednu adventsku kućicu da se približimo krajnjem kupcu. Prvo smo za prodaju naručivali oko 2000 artikala, u iznimno kratkom roku prešli smo na onaj segment od 5 do 10 tisuća, a sada nam je cilj prijeći i na nova tržišta i narudžbe preko 10 tisuća artikala, priča nam s ponosom pjevačica, a odnedavno i poduzetnica Maja Šuput Tatarinov (40).

Sve je krenulo od njene ideje kako bi trebala imati svoj vlastiti, brendirani mikrofon za zabave, proširilo se na kreiranje još mnoštva proizvoda pod brendom Majus...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2025 13:22