Glumica Sydney Sweeney u petak se pojavila na Filmskom festivalu u Torontu i privukla pozornost svojom modnom kombinacijom. Malo tko se nije okrenuo za njom kada je na crveni tepih stigla u pripijenoj, nježno ružičastoj haljini brenda Erdem.
Korzet na haljini naglasio je Sydneyin vitki struk, ali i jedva obuzdao njezine bujne grudi.
Duga haljina bila je skupljena na bokovima crvenom vrpcom, a uz nju Sweeney, kako se čini, nije nosila nakit. Svoju plavu kosu nosila je spuštenu, blago uvijenu, a odlučila se i za vrlo jednostavnu šminku.
Sydney je na festival stigla zbog premijere njezina novog filma "Christy" u kojem glumi ulogu boksačice Christy Martin. Zbog uloge je morala naporno vježbati, o čemu je ranije progovorila.
"Ujutro sam sat vremena trenirala s utezima, u podne sam išla na kickbox na dva sata, a zatim sam navečer ponovno trenirala s utezima sat vremena", rekla je ona. Prve recenzije filma su pozitivne, a kritičari hvale glumičinu fizičku transformaciju i realistične scene boksa.
Ne prestaje rasprava o trapericama
Međutim, lošije kritike Sydney bi mogla primiti od strane javnosti, a sve zbog reklame koju je nedavno snimila za brend American Eagle. U istoj je promovirala njihove traperice uz slogan: "Sydney Sweeney ima sjajne traperice".
Slogan, kao i monolozi koje je Sweeney izgovarala, igrali su se riječima "jeans" (traperice) i "genes" (geni), što je brojne navelo na razmišljanje o genetici žena s plavom kosom i plavim očima.
Obožavatelji su optužili American Eagle i Sydney za promoviranje eugenike te nacističke propagande, zbog čega su bojkotirali njezin film "Americana". Film je premijeru imao prošli mjesec, ali nije bio vrlo uspješan te je zaradio 840.000 dolara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....