VELIKA ŠKRTICA

Čovjek nazvao servis zbog pokvarene perilice rublja pod garancijom pa dobio šokantan odgovor: ‘Nema šanse!‘

Na popravak se čeka i nekoliko mjeseci, a oni koji žive u nekim zabačenijim područjima praktički si ne mogu niti osigurati pravo na to

Ilustrativna fotografija

 Victor Kuznetsov/Alamy/Alamy/Profimedia/Victor Kuznetsov/alamy/alamy/profimedia
Na popravak se čeka i nekoliko mjeseci, a oni koji žive u nekim zabačenijim područjima praktički si ne mogu niti osigurati pravo na to

"Dobar dan, pokvarila mi se perilica rublja i sušilica, pa bi to netko trebao doći pogledati. Pod garancijom je", javio se jedan potrošač ovlaštenom servisu za svoj model uređaja.

"A gdje ste vi točno?"

"U Vinkovcima."

"Nema šanse, donesite nam to u Zagreb", odbrusili su čovjeku, a on odmah alarmirao Hrvatsku udrugu za zaštitu potrošača, koja je zatrpana sličnim pozivima.

Prema procjenama njezine predsjednice Ane Knežević, od 10.000 obraćanja, koliko ih bude godišnje, svako drugo odnosi se na nedostupnost servisa, a otkako su na snagu stupile nove odredbe prema kojima popravak uređaja ima prednost pred zamjenom ili povratom novca, situacija za potrošače nikad nije bila gora.

Razumni rok

Ukratko, politika Europske unije usmjerena na smanjenje elektroničkog otpada u Hrvatsko...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 12:56