1. U tjednu iza nas otkrivene su dvije velike trgovačke prevare potrošača. Prvo je inspekcija otkrila da je više od pola kontroliranog ekstra djevičanskog ulja lažno deklarirano. Na koje se još proizvode vama žale potrošači s istim problemom?
- Nažalost, kako stvari stoje, najveća je odgovornost na potrošačima jer svaki proizvod koji kupuju moraju povjeravati, što im na kraju opet ne donosi 100-postotnu sigurnost u proizvod.
2. Poljoprivredna komora upozorila je da se u lancima prodaje mlijeko iz uvoza na koje se stavlja šahovnica kao da je domaće. Što tu može učiniti vaša udruga?
- Udruga Potrošač ne slaže se s tim da se potrošače RH dovodi u zabludu, jer to se ne bi radilo ni s jednim potrošačem od njih 500 milijuna u EU. Potrošač kao udruženje građana ne može učinit...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....