OTKRIVAMO PODATKE O GLEDANOSTI

KAKO POSLUJU HRVATSKE TELEVIZIJE? Nova TV najgledanija, HTV najveći gubitnik

Opća gledanost i oglašavanje na malim ekranima je u padu, a blagi oporavak očekuje se u razdoblju do 2017.
Opća gledanost i oglašavanje na malim ekranima je u padu, a blagi oporavak očekuje se u razdoblju do 2017.

Dodjeljivanje nove nacionalne koncesije opravdano je samo ako je to tržišno održivo - ako postoji ili bi mogao postojati tržišni prostor, odnosno kada postojeći nakladnici ostvaruju ekstraprofite te ako je riječ o specijaliziranim kanalima kada nova TV postaja ima niske troškove koji ne ugrožavaju održivost TV tržišta. U suprotnom to može dovesti do pada kvalitete sadržaja - jedan je od zaključaka studije “Analiza TV tržišta” koje je iznio Ante Šalinović iz agencije Ipsos Puls.

Pola milijuna za studiju

Studiju vrijednu oko pola milijuna kuna jučer je u Novinarskom domu predstavilo Vijeće za elektroničke medije, koje ju je i naručilo još u veljači ove godine kako bi im poslužila kao temelj za donošenje budućih odluka. Istraživanje je provela agencija Ipsos Puls u s...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 04:39