VELIKA ŠKRTICA

Nakon napisa u Jutarnjem, ispravljena nepravda u Kauflandu: ‘Zbunjivali smo kupce, ispričavamo se‘

Navedenim problemom nismo oštetili kupce u smislu da su platili više od potrebnog, ali smo ih zbunjivali, stoji u njihovu priopćenju

Ilustrativna fotografija

 Vanesa Pandzic/CROPIX
Navedenim problemom nismo oštetili kupce u smislu da su platili više od potrebnog, ali smo ih zbunjivali, stoji u njihovu priopćenju

Nakon što su Hrvatska udruga za zaštitu potrošača i Jutarnji list upozorili da Kaufland na netransparentan način obračunava povratnu naknadu prilikom kupnje sokova i mlijeka, iz tog lanca napokon su priznali pogrešku te javili kako su je uklonili.

Naime, jedna čitateljica upozorila je kako se prilikom kupnje više proizvoda s povratnom naknadom na računu iskazuje cijena robe bez naknade, koja se onda naknadno obračunava u sklopu ukupnog iznosa.

U obavijesti koju su poslali Udruzi za zaštitu potrošača, iz Kauflanda su poručili kako je pogreška bila u njihovom kompleksnom internacionalnom sustavu.

"Navedeni problem otklonjen je prije desetak dana i sad se cijene pokazuju ispravno i prilikom kupnje više artikala. Navedenim problemom nismo oštetili kupce u smislu da su platili v...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 07:22