Neće više biti “tata, prošao sam s 5”, a niti “ovaj tjedan u školi opet imam četiri sata hrvatskog”. Opći uspjeh na kraju školske godine se ukida jer postaje nepotrebna stvar, a satnica - umjesto krute tjedne - fleksibilna i prikazana na godišnjoj razini.
Umjesto općeg uspjeha ključnu ulogu imat će zaključene ocjene iz ključnih predmeta za nastavak obrazovanja, ali i - dijagnostika. Dijagnostička ocjena ili osvrt pokazat će je li učenik ispod ili iznad očekivanja, s preciznim informacijama što treba popraviti.
Sustav brojčanog ocjenjivanja u sadašnjoj školi počinje od drugog polugodišta prvog razreda, a u novoj školi - čija eksperimentalna provedba počinje iduće školske godine u 60 škola, dok bi je sve škole trebale doživjeti kroz pet godina - ocjene se ukidaju d...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....