CJELODNEVNA ŠKOLA

Škole zaprepastio novi Fuchsov plan: ‘Sjajno, ali znate li koliko je tu nejasnoća? Tražimo odgovore na ova pitanja!‘

Učitelji pitaju i tko će voditi brigu o učenicima s teškoćama, hoće li i njihovi asistenti biti dulje u školi, što je s putnicima...
 Neja Markičević/CROPIX
Učitelji pitaju i tko će voditi brigu o učenicima s teškoćama, hoće li i njihovi asistenti biti dulje u školi, što je s putnicima...

Debelo kašnjenje s objavom javnoga poziva za 50-ak škola koje bi od jeseni trebale krenuti u četverogodišnju eksperimentalnu primjenu projekta cjelodnevne škole, zatim činjenica da su nakon loše izvedene javne prezentacije projekta u režiji Ministarstva obrazovanja ravnatelji i učitelji ostali bez odgovora na niz pitanja, navelo je pojedine školske kolektive na uzmak od ideje koju su dosad podržavali.

Kurikulumi se tek rade

Neupitno je, kažu nam u školama, da je projekt cjelodnevne škole potreban, no zbog izrazito kratkog roka za pripremu škola i niza nejasnoća vezanih uz primjenu rješenja u praksi, u nekim školama koje imaju uvjete za prijavu su konsternirani. Što ih konkretno muči u projektu kojim dolazi do iznimno velikih promjena, budući da se zadire u strukturu radnog dana...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 01:34