NOVI TREND

Turisti sve češće biraju ove destinacije i zbog 50 posto nižih cijena: ‘Zaboravite Dubrovnik, ovaj grad je u Hrvatskoj novi hit!‘

Tri najbolje međunarodne zamjene destinacija u ovoj godini za američke putnike pokazuju da raste fokus putnika na vrijednost, a zanimljivo je da je među njima i Hrvatska
 Luka Gerlanc/Cropix
Tri najbolje međunarodne zamjene destinacija u ovoj godini za američke putnike pokazuju da raste fokus putnika na vrijednost, a zanimljivo je da je među njima i Hrvatska

Liverpool umjesto Londona, Utrecht umjesto Amsterdama, Lyon umjesto Pariza i Zadar umjesto Dubrovnika. Jeftinije, manje napučeno, lokalna hrana, autentičnost, neotkrivene aktivnosti, više iskustva. Nakon što smo otkrili da nam se više isplati kupiti tri dupe parfema umjesto jednog Chanela, na red su došla dupe putovanja - analize pokazuju da je ovo novi trend u industriji putovanja koji najčešće biraju generacije milenijalaca i boomera, trenutačno najjačih potrošača u industriji putovanja.

Trendu je kumovao niz okolnosti, od inflacije i napucanih cijena do "overturizma" i pretrpanih plaža i gradova, ali i zasićenost uvijek istim prizorima na fotkama s putovanja, a progurale su ga društvene mreže, koje su u velikoj mjeri postale medij za usmenu predaju, i dalje snažan promoti...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2025 20:41