Osječka kreativna agencija Studio 33 razradila je branding i vizualni identitet za proizvode nove tvrtke na domaćem prehrambenom tržištu Sin ravnice, koju je osnovao nogometaš Domagoj Vida sa svojim prijateljima, a bavi se uzgojem autohtone pasmine crne slavonske svinje te proizvodnjom i prodajom suhomesnatih proizvoda.
Specijaliziran upravo za branding, vizualne identitete, dizajn ambalaže proizvoda i grafički dizajn, Studio 33 udružio je tim, pod art direkcijom dizajnera Lea Vinkovića, i pronašao kreativan odgovor na postavljeni zadatak.
“Tvrtka Sin ravnice angažirala nas je za kreiranje naziva brenda (robne marke), pod kojim će plasirati svoje proizvode na tržište, dizajn vizualnog identiteta i dizajn ambalaže proizvoda. Domagoj Vida i njegovi prijatelji suosnivači, dali su ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....