Ogromne gužve na Vukovarskoj ulici za vrijeme rush houra u četvrtak. Kolona vozila protezala se od križanja s Držićevom pa sve do križanja s Radničkom, duljine otprilike 700 metara, odnosno tri semafora. Prometni čep stvara se na lijevom skretanju iz Vukovarske ulice prema Držićevoj aveniji, sve zbog radova na petlji.
Rekonstrukcija treće razine petlje, odnosno velikog križanja Slavonske avenije i Avenije Marina Držića, započela je 23. lipnja i po rasporedu bi trebala trajati 12 mjeseci. Popularna petlja predstavlja vrlo važno prometno čvorište Zagreba. Zatvorena treća razina odnosi se na skretanje sa Slavonske prema Držićevoj u smjeru juga, to jest Novog Zagreba. S tim zatvaranjem sav se promet trebao preseliti na Vukovarsku, zato što alternativnih ruta nema mnogo.
Vozači koji s istoka grada žele doći do Novog Zagreba sada imaju nekoliko pravaca. Što se tiče većih cesta, opcija je sići sa Slavonske na Radničku cestu pa potom krenuti prema Domovinskom mostu, što je duži put. Može se i nastaviti voziti po Slavonskoj do križanja s Avenijom Većeslava Holjevca pa se zaputiti prema Mostu slobode, popularnom ‘‘srednjem‘‘ mostu. Ta je opcija kraća, ali je zbog regulacija promet na tom dijelu usporen.
Naime, kako bi se radovi mogli izvoditi na ‘‘katu‘‘, dio kolnika Slavonske morali su zauzeti skele i radnici. Ipak, ta je cesta i bez skela bila poznata po velikim gužvama. Osim tih opcija, stanovnicima s istoka grada jedino je preostalo prebaciti se na Vukovarsku, koja je vidjela nešto povećan promet od početka radova. Naravno, radovi su počeli u sezoni godišnjih odmora kada je grad pust pa se pretjerane gužve nisu stvarale. Kako se približava rujan, a s njim i početak nove školske godine, opterećenje će na toj ulici, bojimo se, samo rasti.
Osim na najvišem dijelu petlje, izvode se radovi i na njezinom donjem dijelu. Tamo je već započeto s izvedbom upornjaka. Paralelno s tim, uklonjene su vanjske oplate kako bi se omogućio nesmetan pristup i detaljna sanacija konstrukcije, čime se stvaraju uvjeti za nastavak planiranih građevinskih aktivnosti u idućoj fazi, stoji na stranici Grada namijenjenoj aktualnim radovima.
Vrijednost radova iznosi 6,2 milijuna eura. Zagrebačka petlja izgrađena je 1978. godine te je puštena u promet godinu dana kasnije. Ukupne je duljine 600 m sa čak 17 raspona, stoji na službenim stranicama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....