Povodom članka pod naslovom "Umirovljena Zagrepčanka (82) očajna nakon običnog servisa bojlera: ‘Pogledajte koliko mi je naplatio. Ode cijela mirovina!‘", objavljenog 18. rujna 2025. na portalu Jutarnji.hr, Darko Kunštek, vl. obrta ELEKTROINSTAL, putem punomoćnika – odvjetnika Bojana Jovanovića iz Odvjetničkog društva Župić & Partneri – objavljuje sljedeći ispravak:
Dana 18. rujna 2025. u elektronskom izdanju Jutarnjeg lista i na Facebook stranici „Jutarnji“ objavljen je članak pod naslovom: “STRAŠNO, Umirovljena Zagrepčanka (82) očajna nakon običnog servisa bojlera: ‘Pogledajte koliko mi je naplatio. Ode cijela mirovina!‘”
U navedenom članku neistinito je navedena informacija da je klijentica Elektroinstala bila upoznata s cijenom tek nakon završetka radova, budući da je ista pristala na izrađenu pisanu ponudu prije započinjanja radova koju je i potpisala (ponuda izrađena 12.09.2025. u 12:45:14 s potpisom klijentice), dok je račun izdan 46 minuta istog dana kasnije, u 13:31:35, također s potpisom klijentice. Pri tome je klijentici prije započinjanja radova sve bilo objašnjeno i usmeno.
Nadalje, nije točna informacija kako su izmijenjeni dijelovi bilo sto posto ispravni te da su zamijenjeni neoriginalnim dijelovima, budući da je odzračni lončić bio dotrajao, pun kamenca i s tragovima slijevanja te je curio. Elektrode su bile oksidirane, korodirane i nisu bile ispravne za daljnji siguran rad. Također, brtva termokompaktnog modula obavezno se mijenja pri svakom servisu jer je to naputak proizvođača.
U odnosu na neistinit navod o „neoriginalnim dijelovima“ ističe se kako su elektrode paljenja koje su ugrađene upravo originalni dijelovi i imaju potpis proizvođača.
Neistinito je navedeno i da se radilo o „običnom servisu bojlera“ budući da je osim redovitog servisa, obavljena i zamjena dotrajalih dijelova (odzračni lončić, elektrode paljenja, brtva termokompaktnog modula), što je jasno vidljivo u ponudi i računu.
Nadalje, netočna je informacija da se vlasnici obrta Elektroinstal nakon obavljenih radova „nisu javljali na telefon“, budući da je iz ispisa poziva vidljivo kako je sin klijentice, Goran M. nazvao vlasnike u 14:15, na što su ga vlasnici povratno kontaktirali u 14:19 i sve mu objasnili u razgovoru koji je trajao 3 minute i 40 sekundi.
Neistinita je informaciju o „standardnoj cijeni od 160 eura“, budući da takva cijena ne postoji, to jest svaki obrt ili društvo u Hrvatskoj zakonski formira svoje cijene prema vlastitom cjeniku, što je u skladu sa Zakonom o zaštiti tržišnog natjecanja. Zato cijene servisa variraju od tvrtke do tvrtke i nikad nisu jednake.
Neispravna je informacija „o poznatom načinu operiranja i usporedbi s taksistima“, obzirom da obrt Elektroinstal radi isključivo na temelju izdanih ponuda i računa, što je u svijetu majstora rijetkost s time da klijenti Elektroinstala nemaju reklamacije na rad, pristup ili ljubaznost. Obrt posluje 33 godine i da rade na štetan način, odavno ne bi opstali na tržištu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....