Nadvožnjak iznad Ljubljanske avenije kod robnih terminala građen je bez armature, odnosno željeza, a ta će spoznaja produljiti završetak izvedbe rekonstrukcije. Tako barem tvrde iz Facebook stranice ‘Špansko za svakoga‘, koja okuplja preko 11 tisuća pratitelja.
Kažu da su razgovarali s bageristom kojeg su zatekli u radu, a koji je tvrdio da je tijekom razbijanja betona na nogostupu otkrio tu nevjerojatnu informaciju. Dodaju da taj nogostup uopće nije bio predviđen za sanaciju, ali zbog tog otkrića ide se u potpunu obnovu i kolnika i pločnika. Novi rok završetka je, prema riječima radnika, postavljen za veljaču 2026. godine.
"Koliko znamo..."
Ipak, iz Grada demantiraju te navode.
- Po saznanjima koje imamo u ovom trenutku, svi nosivi elementi nadvožnjaka su armirani, a u procesu njegove obnove svi elementi bit će detaljno pregledani i ojačani - kratko su napisali.
Inače, radovi su započeli 16. lipnja, kada je postavljena privremena signalizacija na tom dijelu prometnice. Planirano trajanje izvanredne obnove prvotno je postavljeno na rok od 6 mjeseci, što bi značilo kraj ove godine.
Opet, na službenim stranicama prometnih radova u gradu sada stoji da se radi o veljači iduće godine pa se postavlja pitanje - zašto je postavljen novi rok? Zbog armature u nogostupu, vidjeli smo, nije. Upit smo poslali Gradu.
Odgovaraju kako su pripremni radovi započeli u lipnju dok su radovi na nadvožnjaku krenuli u kolovozu. Postavljeni rok od šest mjeseci odnosi se samo na sanaciju nadvožnjaka, ne i na pripremne radove koji su se izvodili na toj lokaciji. Ili drugim riječima - Grad nije zaprimio zahtjev izvođača za produljenje roka završetka radova tako da, barem za sada, sve ide prema ugovorenome.
Trenutačno je, po rasporedu, u tijeku frezanje asfalta na nadvožnjaku, a do sada su radili na injektiranju pukotina i sanaciji armature te reprofilaciji podgleda nadvožnjaka, između ostalog.
Nesnosne gužve
Radovi na tom potezu prouzročili su, a i dalje uzrokuju, nesnosne gužve u tom dijelu grada. Naime, neke su prometne trake morale biti zatvorene kako bi se rekonstrukcija mogla izvoditi sigurno. Zbog toga je obližnji pješački nogostup pretvoren u privremenu prometnicu, o čemu je govorio pročelnik Gradskog ureda za promet Andro Pavuna.
Prilikom objašnjavanja ljetnih radova objasnio je kako to neobično rješenje mnogi vozači isprva nisu razumjeli, ali se ideja s vremenom uhvatila. Svejedno, na tom je potezu promet izrazito gust zbog čega aplikacije koje prate stanje na cestama, kao što je Google Maps, redovito pokazuju tamno crvenu boju, to jest zastoj, tik pred dolazak na mjesto radova.
Vrijednost rekonstrukcije procjenjuje se na 600.000 eura, a planirana je zamjena asfalta i hidroizolacije na nadvožnjaku, zamjena prijelaznih naprava, zamjena pješačke ograde, popravak pješačkih hodnika, uključujući zamjenu rubnjaka i slivnika te brtvljenje spojeva između hodnika i rubnjaka, uklanjanje oštećenog betona donjeg dijela konstrukcije i njegova obnova, pranje betonskih površina pod visokim pritiskom i nanošenje zaštitnog premaza kao i brtvljenje spojeva između betonskih ploča u razdjelnom pojasu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....