POSTOJE PRAVILA

Prilično rigorozno: Donosimo listu stvari koje niste znali o kupnji i posjedovanju novog Ferrarija

Vjerojatno ste čuli da se Ferrari drži nekih strogih pravila koja uvelike karakteriziraju vlasništvo nad njihovim modelima

Ferrari Daytona SP3

 Ferrari

Poznati po konstantnom korištenju tehnologije iz F1 kao i po čuvenom V12 motoru, Ferrari besprijekorno balansira između performansi i vožnje sa stilom. Iako su Ferrariji slični Lamborghini ili Aston Martin modelima, s druge strane su opet puni osobnosti i lako ih je razlikovati od drugih superautomobila.

Uz sve to, vjerojatno ste čuli da se Ferrari drži nekih strogih pravila koja uvelike karakteriziraju vlasništvo njihovih modela, pa donosimo listu stvari koje treba znati o kupnji i posjedovanju proizvoda iz Maranella.

1. Ne možete ga prodati bez obavijesti - ili unutar prve godine od kupnje

Prije kupnje Ferrarija bitno je razumjeti sve uvjete i odredbe. Ako pročitate sitna slova, vjerojatno ćete se iznenaditi kada saznate da proizvođač zadržava kontrolu nad svojim automobilima čak i nakon što su prodani. Nažalost, ako se nadate da ćete im namazati oči, oni imaju pravo vratiti svoje automobile ako ih 0.

image

Ferrari Competizione i Competizione A

Ferrari

Da, dobro ste pročitali. Ferrari ili zabranjuje vlasnicima da ih prodaju tijekom prve godine vlasništva ili od njih traži da obavijeste Ferrari prije prodaje. Postoji razlog. Ovi propisi su postavljeni kako bi spriječili profitersku preprodaju ekskluzivnih automobila i motivirali one koji ih posjeduju da ih voze. Ferrari ne voli ljude koji svoja vozila kupuje bez namjere da ih koriste.

2. Bez ikakvih izmjena na vozilu

VIP klijentela koja dođe u tvornicu u Maranellu može dobiti sve prilagođeno svojim specifikacijama po određenoj cijeni. S obzirom na to, nekima je iznenađujuće da marka odbija prihvatiti izmjene koje bi njihova vozila mogla pretvoriti u nešto što nije Ferrari.

image

Ferrari Enzo

Ferrari

Ponosni su na svoj dizajn, pa ne toleriraju druge koji pokušavaju prepraviti "savršenstvo". To znači da ako odlučite kupiti Ferrari, zabranjeno vam je dirati motor ili vršiti bilo kakve izmjene na karoseriji, koristiti neodobrene boje ili skrivati ili uklanjati Ferrarijevu značku.

Nadalje, sve popravke ili održavanje mora obaviti Ferrari koristeći samo originalne Ferrarijeve dijelove; ako ne, jamstvo će biti ništavno i može vam se zabraniti kupnja Ferrarijevih vozila u budućnosti.

3. Ferrari temeljito provjerava sve svoje potencijalne kupce

Kupnja Ferrarija nije tako jednostavna kao što se misli. Nemoguće je ući u autosalon s enormnom količinom novca i odvesti se s novim Ferrarijem. To je zato što, neovisno o tome imate li keš, kupnja Ferrarija, osobito onog ograničene serije, zahtijeva pažljivo razmatranje.

image

Ferrari LaFerrari

Ferrari

Mnogi zastupnici će prilikom kupnje novog automobila provjeriti vašu kreditnu sposobnost, no Ferrari ide korak dalje. Proizvođač iz Maranella preferira poslovanje s muškarcima starijim od 40 godina koji imaju besprijekornu vozačku prošlost i solidnu reputaciju. Ovo nije dokazano, ali mnogi su ljudi primijetili kako njihovi automobili često ne završe u rukama mlađih generacija, osim ako ih ne kupi netko stariji.

4. Možda nikada nećete doći na Ferrarijevu VIP listu, unatoč tome što već posjedujete njihov automobil

Nabaviti običan Ferrari je teško, posebno danas, ali nabaviti iznimno rijetku ili ograničenu seriju Ferrarija gotovo je nedostižno za prosječnog čovjeka. Takvi automobili često se prodaju mjesecima prije nego što se uopće objavi njihova dostupnost, s listama čekanja toliko ograničenim da se čak i najbogatiji milijunaši moraju boriti da dobiju pristup.

Primjer je novi Purosangue koji se čeka i dvije godine.

image

Ferrari J50 Roadster

Ferrari

Nije iznenađujuće da mnogi nikad ne uspiju na Ferrarijevu VIP listu čak i ako već posjeduju jedno ili više vozila ove marke. Unatoč uvriježenom mišljenju, bogatstvo nije uvijek odlučujući čimbenik u određivanju agregacije VIP liste, budući da Ferrari promiče odanost brendu, a ne puko bogatstvo.

Uvjeti za kupnju posebnih Ferrarija tako ostaju misterij, a unatoč rigoroznim ograničenjima i rijetkosti, Ferrarijeva jedinstvena privlačnost i dalje mami elitu.

5. Održavanje je često (čitaj: uvijek) skupo

Popravak i održavanje Ferrarija može biti skupo, bez obzira radi li se samo o manjem ili ozbiljnom problemu. Nažalost, mnogi ne shvaćaju da vlasnici Ferrarija moraju biti izbirljivi kada šalju svoje automobile na servis.

image

Ferrari Daytona SP3

Ferrari

Kada su potrebni popravci, većina će se naći u posjetu ovlaštenom Ferrarijevom servisu, a ne lokalnom mehaničaru; čak i najmanji popravci mogu koštati više od 1000 eura.

6. Posjedovanje Ferrarija čini vas dijelom zajednice

Kada netko postane vlasnik Ferrarija, često doživi dubok osjećaj zajedništva i povezanosti. To se može pripisati mnogim izazovima u pronalaženju vještih i obrazovanih mehaničara i zastupstava koji mogu servisirati ove automobile visokih performansi. Bez obzira o čemu se radi, većina onih koji kupe Ferrari postat će dio Ferrari zajednice.

image

Ferrari BR20

Ferrari

Zajednička ljubav prema marki često rezultira pozivima na društvena događanja i proslave. Dakle, posjedovanje Ferrarija nije samo prestiž koji on donosi, već i pridruživanje jedinstvenoj i ekskluzivnoj zajednici pojedinaca koji dijele duboku zahvalnost za ove iznimne automobile.

7. Često ćete posjećivati benzinsku postaju

Budući da ste entuzijast automobila, prirodno je cijeniti V8 i V12 motore, po kojima je proizvođač iz Maranella poznat. Ovi su motori, međutim, kritizirani zbog svoje ekstremne potrošnje goriva.

image

Ferrari Portofino

Ferrari

Kad uračunate njihove velike spremnike za benzin, vidjet ćete da su potrebni znatni izdaci za vožnju, posebno kada se uzmu u obzir današnji troškovi goriva.

8. I dalje ćete morati koristiti svoj "daily" automobil

Ovi su automobili poznati zahvaljujući svojim snažnim motorima i velikim brzinama. Čak i početni modeli mogu pružiti uzbudljivo iskustvo vožnje. Međutim, ključno je zapamtiti da većina kupaca Ferrarija ne koristi ove automobile kao svoje primarne i koriste ih samo oko 5 do 10 tisuća kilometara godišnje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. veljača 2024 23:48